Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاهم نامه همكاری فیمابین دانشگاه ارومیه و اداره کل آموزش فنی و حرفه­ ای استان امضاء گردید

به گزارش روابط عمومی و به نقل از معاونت پژوهشی، مدیریت كارآفرینی و ارتباط با صنعت معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه ارومیه در جهت اهداف كلان و برنامه های استراتژیك دانشگاه ارومیه مبنی بر ایجاد بستر كارآفرینی در دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در كنار آموزشهای آكادمیك و كلاسیك و برای توانمند سازی و مهارت افزایی هر چه بیشتر دانشجویان، با همكاری و بهره­ گیری از توان، تجربه و امكانات سازمان فنی و حرفه­ ای استان؛ دور­ه های مهارت افزایی و حرفه­ ای را در قالب آموزشهای مهارتی جوار دانشگاهی راه­ اندازی می نماید.

 لذا در جهت دست یافتن به این اهداف، تفاهم­ نامه­ ای بین معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه و مدیر كل آموزش فنی و حرفه­ ای استان آذربایجانغربی در تاریخ 15/10/94 در دفتر این معاونت به امضاء طرفین رسید.

در ابتدای این جلسه دکتر سلیمان پور معاون پژوهشی دانشگاه گفت: امروز توسعه و ترویج كارآفرینی یكی از رسالت های اصلی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی می­باشد و در این خصوص دانشگاه ارومیه تربیت کردن دانشجویان خود را به عنوان یكی از اهداف كلان و اصلی دانشگاه در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: اجرایی شدن مفاد این تفاهم ­نامه و مهارت آموزی به دانشجویان دانشگاه ارومیه، این دانشگاه را در دستیابی به اهداف خود یاری خواهد كرد .

محسن مددی مدیر كل آموزش فنی و حرفه ­ای استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر و تشكر از زحمات دست اندركاران این تفاهم ­نامه گفت: با امضاء این تفاهم ­نامه استفاده از ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه و آموزش فنی و حرفه­ ای در جهت ارتقاء آموزش مهارتهای علمی و ایجاد كار آفرینی در قشر دانشجویی؛ رونق فزاینده­ ای خواهد داشت و با ایجاد فضایی آموزشی در جوار، مهارتهای تخصصی به صورت روز افزون بالا رفته و با افزایش مهارتها، بخشی از مشكل بیكاری دانشجویان فارغ التحصیل كه یكی از دغدغه­ های فكری مورد توجه مقامات استانی و كشوری نیز است تا حدی كاهش می ­یابد.

در ادامه مدیر كل آموزش فنی و حرفه­ ای استان آذربایجانغربی از فعالیت ها و اقدامات انجام یافته در سطح استان گزارشی ارائه کرد.

از مفاد مهم تفاهم نامه می توان به تاسیس و راه اندازی مراکز آموزش مهارت های پیشرفته و پایه در دانشگاه به منظور مهارت آموزی دانشجویان در رشته های مختلف، همکاری در انجام پروژه های تحقیقاتی کاربردی مهارت های پیشرفته، همکاری در آموزش دانشجویان و کارآموزان از نظر فنی، تاسیس مرکز جوار دانشگاهی و برگزاری کارگاه های علمی و مهارتی و ... اشاره نمود.

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir