Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشارکت دانشگاه ارومیه و سازمان آموزش و پرورش استان در برگزاری همایش مشترک علمی

به گزارش دانشکده ادبیات و علوم انسانی و به نقل از روابط عمومي آموزش و پرورش ناحيه يك اروميه، دومین همایش بزرگ دانش آموزی به زبان انگلیسی، با همکاری جمعی از اساتید گروه زبان انگلیسی دانشگاه ارومیه و با محوریت اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و استفاده از زبان های خارجی در حوزه های مختلف برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، هدف اصلی همایش دبیران و دانش آموزان ارومیه  با محوریت اهمیت یادگیری زبان انگلیسی، ارتقای تعامل سازنده بین اساتید دانشگاه، دبیران زبان و دانش آموزان  پیرامون آموزش و یادگیری بهینه زبان انگلیسی و ایجاد فرصتی مناسب جهت ارائه توانمندی های دانش آموزان، همچنین دبیران زبان انگلیسی در حوزه های علمی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و ترغیب عموم جامعه به فراگیری زبان های خارجی بود.

 

همچنین در این همایش، دکتر جواد غلامی، استادیار آموزش زبان انگلیسی دانشگاه ارومیه، به عنوان سخنران مدعو، در مورد ویژگیهای زبان آموز موفق، به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

اردشير سید سیاح معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پروش استان، نیز مطالبی در خصوص جهش عظیم یادگیری زبان های خارجی بر اساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش ایراد کرد. 


 
در خاتمه از زحمات دکتر محمد تولایی، استاد بازنشسته ادبیات انگلیسی دانشگاه ارومیه، دکتر فرح قادری، مدیر گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه ارومیه و دیگر اساتید گروه زبان انگلیسی دانشگاه ارومیه و دبیران نمونه زبان انگلیسی تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است: این گردهمایی به همت دبیرستان دوره دوم شهید بهشتی یک و گروه های آموزشی متوسطه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اروميه و با حضور دبیران زبان و دانش آموزان منتخب مدارس متوسطه در سالن همایش شرکت توزیع نیروی برق ارومیه ٢٦ آذرماه برگزار گردید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir