Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جشن نیمه شعبان و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در دانشگاه ارومیه برگزار شد

جشن نیمه شعبان و سالروز آزاد سازی خرمشهر با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و روابط عمومی و با حضور رییس دانشگاه ارومیه، دکتر هادی بهادری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین، مدیران، روسای دانشکده ها و کارکنان دانشگاهی برگزار گردید.

دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه ارومیه، با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) بیان کرد: امام زمان (عج) آخرین منجی عالم بشریت است که با آمدنش عدالت در تمام جهان برقرار می شود و سرتاسر جهان مملو از برکات وجود ایشان خواهد شد.

همچنین وی یاد شهدای حماسه سوم خرداد را گرامی داشته و این پیروزی بزرگ را توام با فداکاری و ایثارگری دانسته و تبریک گفتند.

رییس دانشگاه اعلام کرد: در سال جدید و در آستانه سفر ریاست جمهوری شاهد افتتاح پارک علم و فناوری، در پایان تیرماه اتمام  پروژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی خواهیم بود.

در ادامه دکتر هادی بهادری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید امید و حماسه سوم خرداد و تقدیر و تشکر از جامعه ی بزرگ دانشگاهی اساتید ، کارکنان و دانشجویان برای شرکت در انتخابات افزود: مردم همیشه در صحنه حضور داشته، آگاه و حماسه آفرین هستند، در حماسه سوم خرداد ماه با دفاع از مرز و بوم خود به دشمن اجازه ندادند تا بتواند یک وجب از خاک میهنشان را اشغال کند و پیروز شدند، در حماسه انتخابات نیز حضور داشته و باعث استحکام و اعتبار نظام و کشور شده اند در این عرصه مردم ارومیه با حضور پر شور خود در هر دو دوره انتخابات باعث ایجاد حماسه بیاد ماندنی در تاریخ شهر ارومیه و آذربایجان گردیدند.

دکتر بهادری اظهار داشت: ما باید با دقت و صادقانه عمل کرده و برای بهبود اقتصاد مقاومتی کشور تلاش کنیم در این میان دانشگاه وظیفه ای ویژه به عنوان مبدأ نشاط اجتماعی بر عهده دارد و ما به عنوان افراد دانشگاهی باید در این فرآیند اقتصاد مقاومتی نقش ویژه ای را ایفا کنیم، جامعه امروز از دانشگاه انتظار دارد و ما باید از ایده های نو آورانه پیروی کرده و پارک های علم و فن آوری را گسترش داده و با ایجاد منطقه ویژه علمی بتوانیم زمینه ساز توسعه اقتصادی و صنعت باشیم.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین منصور امامی و سید مرتضی میر غفاری، پخش کلیپ های مختلف،مسابقه حضوری و اهدای جوایز از دیگر برنامه ها این مراسم  بودند که سوم خرداد ماه 95 در تالار چمران برگزار گردید.

لازم بذکر است دانشگاه ارومیه اولین ساعات کاری روز سوم خرداد از کارکنان و اساتید با پخش شیرینی استقبال کرد.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir