Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

چهاردهمين همايش ملي حسابداري ايران در دانشگاه ارومیه برگزار گردید

چهاردهمين همايش ملي حسابداري ايران همزمان با ششمين نشست هم انديشي دانشجويان دكتري حسابداري دانشگاه هاي سراسر كشور با میزبانی گروه حسابداری دانشگاه ارومیه و با حضور رییس دانشگاه ارومیه، اساتيد حسابداري دانشگاه هاي كشور، مديران و مشاوران ارشد وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، سازمان هاي دولتي استان آذربايجان غربي، مديران ارشد شركت هاي دولتي و خصوصي و فعالان بازار سرمايه و نظام بانكي با شعار حسابداري و توسعه پايدار، نظارت و شفافيت مالي برگزار گردید.

در اين همايش علاوه بر طرح پيشنهاده ی رساله هاي منتخب دانشجويان دكتري و اجرای پنل هاي همايش، از مجموع 498 مقاله دريافتي، 37 مقاله در 10 نشست تخصصي ارائه و 217 مقاله نيز در مجموعه مقالات به چاپ رسيد.

همچنین در مراسم اختتاميه قطع نامه ای براساس مجموعه ارائه ها، نشست ها و جمع بندي هاي انجام شده توسط سخنرانان همايش، تنظيم و توسط دكتر پرويز پيري عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه و دبير علمي همايش قرائت شد.

توسعه پايدار و بهره گيري صحيح از امكانات و ابزارهاي دانش و حرفه حسابداری، شفافيت نظام اقتصادي كشور و ارتقاء آن، كاربردي نمودن تحقيقات و رساله هاي دانشجويان دوره تحصيلات تكميلي، استفاده از فنآوري هاي به روز و روش هاي نوين در تدريس و آموزش حسابداري، ايجاد صندوق نيكوكاري حمايت از همايش ملي حسابداري، طرح هاي پژوهشی در رساله ها و پايان نامه هاي دوره تحصيلات تكميلي و...  بخشی از موضوعاتی است که در این قطع نامه مورد تأکید قرار گرفت.

در حاشیه این همایش، از «نشان دکتر علی ثقفی»جهت اعطاء در زمینه های طراحي روشهاي نوين تدريس؛ كتب، مواد و موضوع آموزشي؛  پژوهش در زمينه آموزش حسابداري؛  استاد جوان نمونه رونمایی شد.

برگزيدگان نخستین دوره این نشان علمی به ترتیب زیر معرفی شدند:

١) علي رحماني، عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه الزهراء، در بخش پژوهش در زمينه آموزش حسابداري

٢) غلامرضا كرمي، عضو هیئت علمی گروه حسابداری دانشگاه تهران، در بخش كتب، مواد و موضوع آموزشي

٣) رضا حصارزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی، در بخش استاد جوان نمونه در بخش طراحي روشهاي نوين تدريس

در پایان از گروه حسابداري دانشگاه اروميه به عنوان اولین اهدا کننده نشان علمي دكتر ثقفي براي تعالي آموزش حسابداري در ايران، اولین برگزارکننده مسابقه علمي در همايش هاي ملي،  اجراي سيستم ارزيابي مقالات ارائه حضوري قدردانی و با اعطای افتخاری نشان دکتر علی ثقفی از این گروه تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است پانزدهمين و شانزدهمين دوره همايش ملي حسابداري ايران به ترتیب در دانشگاه های تربيت مدرس و سيستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

چهاردهمين دوره همایش ملی حسابداری ایران به ریاست دکتر حمزه دیدار عضو هیأت علمی و رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت در مورخ 5 و 6 خرداد 1395 در پردیس نازلو دانشگاه ارومیه برگزار گردید.

 


پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir