Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بررسی راهکارهای گسترش همکاری بین دانشگاه ارومیه و بانک ملی

موضوع گسترش تعاملات و همکاری های متقابل بانک ملی ایران و دانشگاه ارومیه در دیدار روسای دانشگاه ارومیه و بانک ملی امور شعب استان آذربایجان غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این دیدار با حضور دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه ارومیه، غلامرضا منصور فر مشاور رییس دانشگاه در امور برنامه ریزی، بودجه و امور مالی و یحیی حبیبی ریاست بانک ملی امور شعب استان آذربایجان غربی و هیأت همراه، بیست و سوم تیر ماه در دفتر ریاست دانشگاه ارومیه صورت گرفت.

یحیی حبیبی ریاست بانک ملی امور شعب استان آذربایجان غربی دانشگاه سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: بانک ملی ایران با بیش از 88 سال سابقه درخشان نقش بسزایی در حمایت از قشر تحصیل کرده و به طبع آن متولیان تولید علم و دانش در بالندگی اندیشه ها و تربیت نخبگان داشته و خواهد داشت.

وی افزود: بانک ملی به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با شعار "حفظ سرمایه های اصلی و مشتری مداری" سعی داشته است از طریق کسب مفاهیم علمی و تجربیات در زمینه های ساختاری، رفتاری و افزایش بهره وری و توان رقابتی به رشد و توسعه مجموعه خود سرعت بخشیده و نقش سازنده ای در عرصه های مختلف مخصوصا دانشگاهی ایفاء نماید.

یحیی حبیبی جهت پاسداشت اعتماد قشر فرهیخته دانشگاهی و گسترش همکاری بین این دو مجموعه به معرفی خدمات نوین بانکی از جمله تسهیلات ریالی و ارزی، انواع ضمانت نامه، انواع کارت­ های بانکی، سپرده ها و سامانه های مشتریان حقیقی و حقوقی پرداخت.

در ادامه دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه ارومیه ضمن تقدیراز تعامل و همکاری بانک ملی ایران با دانشگاه  گفت: بانک ملی ایران با وجود نیروهای توانمند و مدیریت خلاق و جوان خود می‌تواند پاسخگوی نیازهای افراد، سازمان‌های مختلف جامعه و همچنین دانشگاه ارومیه باشد.

وی افزود: افق‌های روشن و وسیعی برای توسعه همکاری میان دانشگاه ارومیه و بانک ملی ایران وجود دارد.

 


 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir