Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین کارگاه آموزشی تخصصی  HSE ویژه کارشناسان آزمایشگاه دانشگاه ارومیه برگزار شد

در پی تفاهم نامه مشترک معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه و مرکز تحقیقات حفاظت فنی و بهداشت کار  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دانشگاه ارومیه به عنوان دانشگاه پیشرو در طرح نظام ایمنی، بهداشت و محیط زیست،نخستین دوره تخصصی HSE MS (سیستم مدیریت نظام بهداشت، ایمنی و محیط زیست) را برگزار کرد.

دکتر ایرج محمد فام  مدرس کشوری نظام های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در خصوص مفهومHSE گفت: بحث HSE  با پوشش  همزمان سه موضوع بهداشت، ایمنی و محیط‌ زیست در مقوله کار و با مدنظر قرار دادن میزان تأثیر این سه حوزه بر یکدیگر از سرمایه‌های زیست ‌محیطی، بهداشتی، سلامتی و ایمنی کارکنان حفاظت می نماید.

وی افزود: دانشگاه از جمله سازمان هایی است که هر سه موضوع بهداشت، ایمنی و محیط زیست را در بر می گیرد و  کاهش خطرهای احتمالی، بهبود کیفیت و کمیت خروجی ها و توسعه و پیشرفت دانشگاه در گرو انسجام موجود در بین این مولفه ها خواهد بود.

دکتر سلیمان پور معاون پژوهشی دانشگاه ارومیه با تأکید بر اینکه دانشگاه ارومیه به عنوان دانشگاه مادر بایستی پیشگام در خدمت رسانی به دانشجویان و سایر دانشگاه های استان باشد اعلام کرد: مدیریت و سازماندهی حوادث آزمایشگاهی، نگهداری و استفاده صحیح از تجهیزات آزمایشگاهی در دستور کار مجموعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قرار گرفته است .  

مهندس فرهنگ پژوه رئیس آزمایشگاه مرکزی و دبیر کمیته HSE دانشگاه ارومیه نیز اظهار داشت: کارشناسان آزمایشگاه پس از برگزاری این دوره قادر خواهند بود با ارزیابی ریسک و برنامه ریزی به منظور اجرای الزامات نظامHSE ، سطح مواجهه با خطر را در محل کار به حداقل رسانیده و ضریب ایمنی را در محیط دانشگاه بالا برده و محیطی ایمن برای آموزش تخصصی نسل جوان محیا سازند.

 


پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir