Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

فعالیت های پشتیبانی دانشگاه ارومیه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید معاونت پیشتیبانی دانشگاه ارومیه  با آماده سازی فضای دانشگاه ارومیه، انجام تعمیرات گسترده، نوسازی و تجهیز  خوابگاه ها، تکمیل زمین چمن مصنوعی پردیس شهر به استقبال دانشجویان رفت.

قاسم علی میرزایی معاون مدیر امور پشتیبانی دانشگاه اظهار داشت: غالب تعمیرات خوابگاه های دانشجویی مربوط به استحکام بنا و تعویض تأسیسات زیربنایی، مرمت و رنگ آمیزی خوابگاه ­ها، تجهیز موتورخانه ها، نصب آسانسور، تعویض شیرآلات،گل کاری و زیبا سازی محوطه دانشگاه بوده است.

وی با تاكيد بر همكاري دو جانبه معاونت هاي پشتيباني و دانشجويي در نصب سیستم های مکانیزه و هوشمند کنترل ورود و خروج دانشجویان گفت: با نصب دستگاه های گیت گامی موثر در راستای ایجاد نظم و انضباط و نظارت بر ورود و خروج دانشجویان برداشته شد.

وی ادامه داد:  ادغام انبارهای  دانشگاه ارومیه در انبار مرکزی و تجهیز آن به سیستم انبار گردانی الکتریکی، هوشمند سازی 20 موتور خانه و آسفالت خیابان های پردیس شهر دانشگاه ارومیه از دیگر اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی می باشد.

میرزایی با اشاره به آسیب دیدگی یکی از کارکنان بخش خدماتی در روند نوسازی و آماده سازی دانشگاه گفت: دکتر رضازاد باری معاون پشتیبانی ومنابع انسانی دانشگاه با همراهی مدیران این معاونت از شاهین محمدی دیدار و ضمن تشکر از زحمات ایشان برای بهبودی عاجل وی دعا نمود.

وی در پایان با بیان طرح های پیش روی این معاونت از  افتتاح فاز اول بازارچه دانشگاه در پردیس نازلو، اجرای عملیات فاز دوم باغ بوتانیک در پردیس شهر، آماده سازی و بهره برداری از زمین فوتبال جدید در پردیس نازلو، عملیات جدول گذاری و آسفالت پارکینگ عمومی پردیس نازلو و ... خبر داد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir