Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود 95 برگزار گردید

 

مراسم جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود با حضور رییس دانشگاه،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه، معاونین، روسای دانشکده ها، اساتید و دانشجویان جدید الورود مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مجزا  در هر یک از دانشکده های دانشگاه ارومیه برگزار شد.

 

دکتر رحیم حب نقی رییس دانشگاه ارومیه ضمن تبریک به­ دانشجویان به مناسبت راهیابی به دانشگاه بیان کرد: دانشجویان باید به اهمیت این موضوع پی برند كه در جایگاه مهمی قرار گرفته اند و فعالیت آنها می تواند سبب ارتقای سطح بینش و عملکرد آنان گردد.

 

ایشان در پایان سخنان خود ضمن معرفی دانشگاه با مخاطب قراردادن دانشجویان گفت: با همراهی شما دانشجویان و ایجاد بسترهای مناسب در راستای پیشرفت جامعه و اقتصاد مقاومتی تلاش خواهیم کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه با اشاره بر  آيات و روايات در زمینه فراگيري علم تأكيد نمود:  اگر هدف از علم آموزی خداشناسی و رضای حق باشد در نزد خداوند بسیار ارزشمند خواهد بود.

 

همجنین ایشان با بیان فرمایشی از  پیامبر اکرم (ص) در مقام ارزش گذاری به علم ادامه داد: دانش آموختن بر هر مسلماني واجب است و خداوند طالبان علم و دانش را دوست دارد.

 

از ویژه برنامه های جشن معارفه دانشجویان جدید الورود سال 95 می توان به حضور سعید سلیمانپور شاعر و طنز پرداز و شعر سرایی ایشان در قالب طنز، معرفی دانشگاه، پخش کلیپ، برگزاری مسابقه و اهدای جوایز ویژه اشاره نمود.

 

گفتنی است دانشگاه ارومیه در مقطع کاردانی و کارشناسی 1960نفر دانشجو، در مقطع کارشناسی ارشد 1158 و در دوره دکتری عمومی و حرفه ای 282 نفر و در مجموع در سال تحصیلی 95 میزبان 3400 دانشجوی جدید الورود بوده است.

 


 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir