Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند اجرایی شدن برنامه راهبردی دانشگاه ارومیه مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه ای که به منظور تبادل نظر پیرامون نحوه تخصیص بودجه دانشکده ها در سال آتی بر اساس برنامه راهبردی و میزان تأثیر آن در اجرایی نمودن برنامه راهبردی دانشگاه ارومیه ترتیب یافت روسای دانشکده ها موانع و مشکلات احتمالی پیشرفت سیاست های کلان دانشگاه را با مشاور رییس دانشگاه در امور برنامه ریزی، بودجه و تشکیلات و همچنین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در میان گذاشتند.

در این نشست که اول آذر ماه برگزار گردید دکتر منصورفر مشاور رییس در امور برنامه ریزی ضمن بیان اهداف کیفی و کمی برنامه راهبردی دانشگاه ارومیه؛ ارتقای سه رتبه ای  جایگاه دانشگاه و حضور در بین 10 دانشگاه جامع کشور، حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، مشارکت در تشکیل شرکت های دانش بنیان، مهارت آموزی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی را از جمله برنامه های پیش روی دانشگاه عنوان نمود.

در ادامه این نشست روسای دانشکده ها، از جمله روسای دانشکده کشاورزی، علوم، اقتصاد و ادبیات و علوم انسانی نکته نظرات خود را در خصوص کمبود های موجود در عملیاتی کردن برنامه راهبردی را اعلام نمودند و پیشنهادات خود را در خصوص مرتفع نمودن این موانع و کمبودها بیان کردند.

دکتر سلیمان پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه نیز با بیان اینکه این مسأله نگرشی با سعه صدر بیشتر را می طلبد گفت: با همت بلند همکارن می توان کسب درآمدهای اختصاصی و فراهم سازی منابع مورد نیاز برنامه ها را جایگزین تخصیص منابع مضاعف نمود.

برنامه ریزی برای استعدادیابی گروه، بستر سازی برای بهره گیری از دانش اجرایی نمودن راهبردها، داشتن چشم انداز برای وضعیت موجود و برون رفت از رکود، توانمند سازی کارکنان، بازار سازی برای محصولات تولید دانشگاه و تبدیل دانشگاه ارومیه به مرجع علمی و فنی در زمینه مطالعات آب کشور از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir