Public Relations News Website

امروز

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ارومیه برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، مرحله اول "دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی" در راستای تبیین علمی مقوله اقتصاد مقاومتی و تمرکز بر اندیشه های رهبر معظم انقلاب و همچنین بررسی سیاست ها و الگوهای رایج اقتصادی در داخل و خارج از کشور؛ ویژه اساتید برگزار گردید.

این مراسم با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مشاور رییس دانشگاه در امور برنامه ریزی، بودجه و امور مالی، معاون دانشجویی و قائم مقام رییس دانشگاه، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و اعضای هیأت علمی چهارم آذر ماه در سالن اجتماعات پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه ترتیب یافت.

در مرحله حضوری این کارگاه دکتر نظریانی قائم مقام رییس دانشگاه گفت: اقدام و عمل بهنگام باید پشتوانه سخنان رهبری به خصوص در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد و در زندگی فردی و اجتماعی ساری و جاری گردد و برگزاری کارگاه های این چنین، می تواند نقش مثبتی ایفاء کند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین غلامرضاکیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک هفته بسیج و تاکید بر منویات مقام معظم رهبری گفت: استفاده از توانمندی های دانشگاه های کشور، ترویج فرهنگ صرفه‌جویی، حمایت از تولیدکننده داخلی و ترویج کالای داخلی می تواند بستری مناسب برای پیاده‌کردن اقتصاد مقاومتی باشد و بسیجیان در این برهه و عرصه نیز باید همانند سایر میدان ها حضور فعال داشته باشند.

گفتنی است: این برنامه با اجرای دو کارگاه با عناوین "مبانی اعتقادی و دینی اقتصاد مقاومتی" و" مسائل اقتصاد مقاومتی " با تدریس حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی معاون نهاد و دکتر صمد حکمتی ادامه یافت.

لازم به ذکر است: مطالعه کتاب "اقتصاد مقاومتی" به قلم عادل پیغامی و آزمون از کتاب مذکور، مرحله غیر حضوری این دوره می باشد و در پایان دوره های حضوری و غیر حضوری به شركت كنندگان، گواهينامه اعطاء می گردد

  

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir