Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری نشست بصیرت افزایی ویژه دانشگاهیان استان به مناسبت 9 دی

ماهیت فتنه 88 و ریخت شناسی خارجی آن توسط دکتر مقدم فر با حضور روسا و اساتید دانشگاه های استان در نشست بصیرت افزایی بررسی شد.

دکتر مقدم فر در این مراسم که هشتم دی ماه در پردیس شهر دانشگاه ارومیه ترتیب یافت گفت: رویه نظام سلطه همواره چنین بوده است که اسناد امنیتی فعالیت هایشان در کشورهای دنیا را بعد از سی الی چهل سال منتشر می کند و به عملیات های مهم نظیر براندازی حکومت یا ساقط کردن شخص قدرتمند که در کشورهای مقصد انجام داده اشاره می کند و در این میان تنها در مورد ایران است که به جز مواردی کم و به صورت ، تاکنون سندی در مورد عملیات های تخریبی و براندازی آن؛ افشاء نشده و این مسئله به این دلیل است که هنوز در ایران به هدف خود دست نیافته و همچنان دشمن این کشور اسلامی هستند.

 

وی افزود: استکبار سه بازوی فکری، عملیاتی و رسانه ای در فتنه 88 داشت که از طریق سفارتخانه ها با محوریت سفارت انگلیس، ایجاد شبکه نفوذ در ایران و سعی در راه انداختن انقلاب مخملی و رنگی، سعی در براندازی نظام داشتند.

مقدم فر با بیان سخنان مقام معظم رهبری در درس خارج هفتم دی امسال، تصریح نمود: رهبر معظم فرمودند در حماسه نه دی هیچ کس دست اندرکار نبود و مهمترین عاملی که این حماسه بزرگ را آفرید قدرت فکری مردم بود.

وی از جامعه اساتید و بخصوص نخبگان درخواست کرد در هر شرایطی و بخصوص شرایط بحرانی در انفعال و سکوت نباشند و ضمن روشنگری برای دانشجویان و جامعه علمی، پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشند.

در ادامه دکتر محمدحسن جوادی رییس بسیج اساتید استان و عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه به ایراد سخنرانی پرداخت جوادی گفت: انقلاب اسلامی ایران بر سه پایه مکتب اسلام، امامت و ولایت و مردم استوار است و مولفه قدرت و ماهیت و حقیقت انقلاب از این سه رکن منشأء می گیرد.

رییس بسیج اساتید استان افزود: تمام فتنه های بعد از انقلاب و حتی از همان ابتدای ایجاد تفکر نهضت اسلامی ایران، برای تخریب این سه رکن برای غلبه بر نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته و تکوین یافته است که اسلام آمریکایی، شیعه انگلیسی، بهایی گری و ... از آن جمله بوده است .

جوادی فتنه 88 را پیچیده ترین و گسترده ترین تقابلات انقلاب و استعمار خواند و اظهار داشت: ترکیب جمعیتی موافقین 88، حیرت انگیز بود عبدالمالک ریگی، بهایی ها، سلطنت طلب ها، ورشکستگان سیاسی و برخی اشراف سیاسی و اقتصادی و بسیار عوامل داخلی و خارجی دیگر برای براندازی نظام در کنار هم قرار گرفتند تا این انتخابات را که با حضور 85 درصدی مردم انجام شده بود و می توانست نمایش اقتدار ایران باشد به یک تهدید تبدیل کند اما به حول و قوه الهی، نتوانستند به نظام و اصل ولایت فقیه صدمه ای وارد کنند.

پرسش و پاسخ اساتید با پاسخگویی دکتر مقدم فر از حواشی نشست مذکور بود.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir