Public Relations News Website

امروز

جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

 

اطلاعیه معاونت آموزشی در خصوص انتخاب واحد نیمسال دوم 96-95

با عرض سلام و خدا قوت برای دانشجویان گرامی و آرزوی موفقیت برای آن بزرگواران در آزمون های پایان نیمسال951 و سپاس از رعایت حضور در کلاسها مطابق تقویم دانشگاهی، نظر آن عزیزان را به موارد زیر جهت رعایت در انتخاب واحد نیمسال 952 جلب می نماید:

1ـ انتخاب واحد تنها در ایام مشخص در تقویم دانشگاهی(10الی17 بهمن ماه 95) به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و خارج از آن محدودة زمانی امکانی برای انتخاب واحد نخواهد بود؛ لذا انتظار می­رود که دانشجویان عزیز در همان محدودة زمانی با مراجعه به سامانة آموزش دانشگاه ارومیه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

3ـ مرحلة حذف و اضافه واحد درسی مطابق تقویم دانشگاهی(19و20 بهمن ماه95) به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. لذا توصیه می شود که دانشجویان حتی الامکان از مراجعه حضوری به آموزش دانشکدة خود پرهیز فرمایند.

2ـ برای استفاده از فرصت حذف و اضافه، دانشجو باید مرحلة انتخاب واحد اولیه را انجام داده باشد.

3ـ در مرحلة حذف و اضافه، دانشجو مجاز به انتخاب و حذف بیش از دو درس(بر اساس کد درس) نیست. لذا ضروری است که دانشجویان در انتخاب واحد اولیه به این نکته توجه کافی داشته باشند.

4ـ با توجه به مشخص شدن برنامة گروه­های آموزشی برای نیمسال تحصیلی952، از دانشجویان محترم انتظار می­رود که با مراجعه به سامانة آموزش از برنامة خود آگاهی کسب کنند و چنانچه متقاضی تغییر در برنامه از لحاظ نوع و عنوان درس یا برنامة هفتگی یا امتحانی هستند پیش از شروع موعد انتخاب واحد درخواست خود را کتباً به مدیریت محترم گروه خود ارائه فرمایند.

5ـ دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل فقط دو درس نظری باقیمانده داشته باشند برای انتخاب واحد به صورت معرفی به استاد در مرحلة حذف و اضافه به آموزش دانشکده مراجعه فرمایند؛ اما چنانچه تعداد دروس باقیمانده بیش از دو درس نظری باشد دانشجو موظف است در همان محدودة زمانی انتخاب واحد اینترنتی نسبت به انتخاب واحد اقدام نماید.

 6ـ دانشجویان عزیزی که می خواهند از فرصت مرخصی تحصیلی استفاده نمایند باید تا 23/11/95 درخواست خود را به آموزش دانشکده تحویل نمایند. دانشجویانی که برای فراغت از تحصیل دروسی کمتر از حد نصاب(12 واحد) باقیمانده داشته باشند و دانشجویانی که از حداکثر سنوات مرخصی تحصیلی بهره­مند شده­اند مجاز به درخواست مرخصی نیستند.

در پایان با یادآوری شروع کلاس­های نیمسال تحصیلی از 23 بهمن ماه 95 ، برای همة دانشجویان عزیز از درگاه حضرت احدیت توفیق، تندرستی ، عزت و سرفرازی آرزومندیم.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir