Public Relations News Website

امروز

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب

افتتاح پروژه گازرسانی مرکز  

پروژه گازرسانی به مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با روشن کردن شعله روشنایی مسجد مرکز به مناسبت ایام الله دهه فجر شانزدهم بهمن با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه و معاون محترم  دانشجویی، فرماندار میاندوآب و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان، افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا دکتر کبیری رییس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با ارائه گزارشی، از گازرسانی به این مرکز به عنوان یک پروژه بزرگ یاد کرد و گفت: این پروژه به لحاظ اعتباری شاید پروژه بزرگی نباشد ولی به لحاظ اهمیت و حساسیت موضوع این پروژه برای ما دانشگاهیان بزرگ است زیرا علاوه بر مشکلات و حساسیت موضوع، سالانه مبلغ هنگفتی از بودجه جاری مرکز برای تامین سوخت گازوئیل هزینه می شد.

دکترکبیری با بیان اینکه مقدمات گازرسانی به مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب از سال 89 با مدیریت شرکت گاز استان و با همکاری دانشگاه آغاز شده بود ولی تا سال 1393 بدلیل مشکلات خرید اراضی و فنی راکد مانده بود، تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه در دو سال اخیر با پیگیری­های شبانه روزی مرکز و همکاری شرکت گاز استان و دفتر فنی دانشگاه انجام شده و برای این منظور بالغ بر 25 میلیارد ریال با حجم بالغ بر 5 هزار متر مربع هزینه شده است.

سپس فرماندار میانودآب نیز با اشاره به وحدت و همدلی مسئولین در خدمت رسانی به مردم این شهرستان، بر تلاش دولت در جبران نواقص و کمبودها تاکید نمود.

در پایان مراسم دکتر نظریانی قائم مقام دانشگاه ارومیه طی سخنانی از زحمات دکتر کبیری از تلاش و اهتمام مسئولین دانشگاه در رفع مشکلات این مرکز دانشگاهی در جنوب استان قدردانی نمود.

در ادامه مسئولان حاضر در مراسم از پروژه  در حال احداث سالن اجتماعات و زمین ورزشی روباز این مرکز بازدید نمودند.

بازدید معاونت دانشجویی دانشگاه ارومیه از خوابگاه دختران مرکز

دکتر نظریانی معاون دانشجویی دانشگاه ارومیه همچنین در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی این مرکز، از خوابگاه دانشجویی خواهران (شهیده افضل) بازدید نمود.

وی ضمن اشاره به اینکه خوابگاه دانشجویی شهیده افضل از بهترین خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه می باشد، در خصوص رفع نواقص موجود این خوابگاه و تجهیز سالن مطالعه قول مساعدت و همکاری داد.

 

 

 

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir