Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

راهکارهای ارتباط با صنعت و تحقق اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ارومیه عملیاتی گردید

در نخستین نشست مشترک دانشگاه ارومیه و شرکت زنجیره یکپارچه کیوان مرغ پر طلای مهاباد؛ تفاهم نامه اي به منظور ايجاد ارتباط با صنعت، تحقق اقتصاد مقاومتي و حل مشكلات صنعت طيور، فیمابين طرفین امضاء گرديد.

دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه در این جلسه با اشاره به ارتباط تنگاتنگ بين مراکز دانشگاهی با صنايع گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هسته اصلی توليد علم و دانش هستند و شرط توسعه پايدار در هر کشور، استفاده از توان علمی متخصصين، پژوهشگران و دانشمندان آن کشور در راستای توسعه فناوری، رشد و هم افزایی در بخش صنعت است.

دکتر سلیمان پور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه افزود: این گونه تفاهم نامه ها به دانشگاه کمک می‌کند تا قسمتی از فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود را در راستای مشکلات موجود در صنایع کشور جهت دهی کرده و ضمن ایجاد بستری مناسب برای تحقق رشد و بهره وری در اقتصاد، می توان با محوریت قرار دادن آشنایی دانشجویان با روش های نوین در بخش صنعت به توانمند سازی و اشتغالزایی دانشجویان وتربیت متخصصانی توانا و شایسته امیدوار بود.

رضا سواری مدیر عامل شرکت زنجیره ضمن اشاره به تاریخچه تشکیل شرکت از ایجاد ارتباط بین دانشگاه و شرکت به عنوان عضوی از صنعت کشور ابراز مسرت نمود و گفت: شرکت کیوان مرغ پر طلای مهاباد از استفاده دانشجویان دامپزشکی از امکانات شرکت در جهت انجام امور آموزشی و تحقیقاتی حمایت می کند.

سواری افزود: همچنین این شرکت، پشتیبانی مادی و معنوی از پروژه های تحقیقاتی و همکاری در برگزاری سمینارها و نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی را از تعهدات خود در راستای اجرای تفاهم نامه می داند.

تفاهم نامه دانشگاه ارومیه وشرکت زنجیره یکپارچه کیوان مرغ پر طلای مهاباد در 6 ماده و با موضوعاتی از قبیل اجرای پروژه های تحقیقاتی وکاربردی، برگزاری دوره ها و سمینار های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی و عملی دانشجویان و اساتید و امکان بازدید های علمی برای دانشجویان دامپزشکی و ... بیست و سوم بهمن ماه در دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه امضا گردیده است.

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir