Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تجلیل از جانبازان و ایثارگران دانشگاه ارومیه

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدان 8 سال دفاع مقدس مراسمی با حضور دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه، دکتر آین مشاور رییس دانشگاه در امور همکاران شاهد و ايثارگر و سیدهادی صالحی مدیر ستاد شاهد و ایثارگر و خانواده معظم شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد.

 

دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: فلسفه اصلی برگزاری چنین نکوداشت هایی، تقدیر از زحمات و فداکاریهای جانبازان و ایثارگرانی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، از هیچ کوششی دریغ نکردند؛ هرچند معتقدیم که این قدر دانی ها، نمی تواند ذره ای از آن سختی هایی که رزمندگان متحمل شده اند را جبران نماید.


دکتر حب نقی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز وظیفه داریم، با همان روحیه ای که شما از کیان کشور در دفاع حق علیه باطل، پاسداری نمودید، در پاسداشت آن ارزش ها و آرمان ها هم دست در دست هم بدهیم و کشور را به سمت تعالی پیش ببریم.


وی با اشاره به انتخابات پیش رو و نقش بی بدیل جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در این عرصه افزود: از مهم ترین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس، استقرار حاکمیت مردم سالاری دینی است که این مفهوم بدان معناست که استمرار حرکت به سوی ایجاد دولت، جامعه یا کشور و در نهایت تمدن نوین اسلامی که بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، نمی‌تواند بدون توجه به مؤلفه‌های معنوی و ارزشهای فرهنگی محقق شده و به استفاده درست از ظرفیتهای مورد اشاره منجر گردد.


رییس دانشگاه ارومیه تاکیدکرد: ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری دانشگاهیان در انتخابات از برنامه های اصلی دانشگاه می باشد که ضروری است با شرکت گسترده در انتخابات بسیار مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، دشمنان را از نقشه شوم شان مایوس کنیم.


دکتر اسماعیل آین مشاور رییس دانشگاه در امور شاهد و ايثارگر ضمن تبریک به مناسبت این روز و ادای احترام به جایگاه و مقام والای شهدا، جانبازان و ایثارگران به نامگذاری سالروز ولادت علمدار کربلا به عنوان روز جانباز اشاره کرد و گفت: برای این عزیزان همین بس که این روز به نام بزرگ مرد کربلا نامگذاری شده است.
دکتر آین افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد خلوص عمل و نیت های پاک کسانی بودیم که در عرصه جنگ تحمیلی و دفاع هشت ساله از خود سوابق درخشانی برجای گذارده و امروز نیز شاهد این هستیم که همان دلاوران و جانبازان سرافزار، عموماً به عنوان الگو مطرح هستند.
اختتامیه این مراسم که هجدهم اردیبهشت ماه در سالن شورای ستاد مرکزی دانشگاه ارومیه  ترتیب یافت با بررسی مشکلات اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر و تجلیل از جانبازان و ایثارگران دانشگاه همراه بود.

 

 

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir