Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

دکتر رضوان طلب رئیس مرکز جذب وزارت علوم در نشست مشترک با روسای دانشگاههای استان با بیان مطلب فوق گفت: اصیل ترین اصولی که در مرکز جذب بدان معتقد هستیم اصل کرامت، شفافیت و سرعت در رسیدگی به پرونده ها است.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم ادامه داد: در روند احراز صلاحیت‌ها حفظ کرامت و شأنیت افراد بسیار مورد توجه است و هیچگاه سؤالی پرسیده نمی‌شود که فرد تحقیر شده یا کرامت انسانی او خدشه دار شود همچنین ما به فرد اجازه دفاع از خود در قبال مدارک و مستنداتش را می دهیم.

وی همچنین از روسای دانشگاهها و دفاتر جذب خواست به پرونده های در حال بررسی، با سرعت رسیدگی شود.

دکتر رضوان طلب افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به مدت سه ماه فرصت دارند تا پرونده متقاضیان را بررسی و نتیجه را به مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم و متقاضی اعلام کنند و باید میانگین رسیدگی به پرونده ها در دانشگاه، 3 ماه و در وزارت 45 روز باشد و این در حالی است که توقف آنها در دانشگاهها زیادتر از این میانگین است و باید کاهش پیدا کند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم در موضوع رسیدگی به صلاحیت های علمی عنوان کرد: رسیدگی ما رسیدگی شکلی است و به کار هیئت اجرائی رسیدگی می‌کنیم و صلاحیت فرد را گروه مربوطه تعیین می‌کند.

همچنین دکتر رضوان طلب تصریح نمود: هر دانشگاهی که بیش از 50 عضو هیات علمی داشته باشد دارای دفتر جذب مستقل بوده و دانشگاههای کمتر از این تعداد برای رسیدگی به مسئله جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی خود می توانند به دانشگاه ارومیه یا هیات استانی مراجعه نمایند که دفتر هیات جذب استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در آذربایجان شرقی مستقر است.

رییس مرکز جذب همچنین با اشاره به پیام های مدیریتی در قرآن یادآور شد: قرآن کریم همواره در هر آیه ای برای ما حتی در زندگی روزمره مان، پیام های روشن، راههای آشکار و مستقیم برای هدایت و موفقیت قرارداده که با آنها می توانیم به سرانجام مثبت و مفید برسیم.

دکتر نظریانی قائم مقام رییس دانشگاه در ابتدای جلسه مذکور که چهارم بهمن ماه در دفتر ریاست دانشگاه ترتیب یافت ضمن خوشامدگویی به میهمانان با اشاره به تاریخچه دانشگاه ارومیه گفت: امروز دانشگاه ارومیه با 18 واحد آموزشی و پژوهشی، بیش از 15000 دانشجو و بیش از 480 عضو هیات علمی به فعالیت آموزشی خود ادامه می دهد.

قائم مقام رییس دانشگاه ادامه داد: در حال حاضر 11 درصد کل دانشجویان دانشگاه در مقطع دکتری در حال تحصیل می باشند که بنابر برنامه راهبردی 1400 دانشگاه، این رقم به هفت و نیم درصد خواهد رسید.

 در ادامه نشست، روسای دانشگاههای صنعتی و دیگر مراکز آموزش عالی به بیان مشکلات و مسائل مربوط به فرایند جذب و نحوه ادامه همکاری اعضای هیات علمی با دانشگاهها پرداختند.

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir