Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر عباس صمدی و دکتر بهمن حسینی عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه و نماینده شرکت دانش بنیان اروم زیست تاک به  عنوان گروه کار نمونه ملی مورد تقدیر قرار گرفتند و دکتر صمدی رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه، تندیس جشنواره امتنان را از دست رئیس جمهور دریافت کرد.

در مراسم بزرگداشت روز کارگر و تقدیر از کارگران نمونه که با حضور رئیس جمهور و تحت عنوان "بیست و نهمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران، گروه های کار و واحدهای کار نمونه" نهم اردیبهشت ماه 97 در تهران برگزار شد از 7 کارگر نمونه ملی، 5 واحد کار نمونه ملی و 3 گروه کاری نمونه ملی با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

 

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی  به مناسبت هفته کارگر، از محمد افخمی اردکانی و سید حسن یزدی نیا در بخش صنعت، مسعود بوند، سحر پوری نژاد و زینب نوروزی در بخش خدمات و رحیم رزبان و زهرا ایزدی نیز در بخش کشاورزی به عنوان کارگران نمونه کشوری تقدیر کرد.

محمدعلی رجبی، مجتبی اتحادی و فرامرز شفاعت از شرکت بهران موتور گلپایگان اصفهان، حمدالله مرادبخش، مریم مکفی دیبا، علی امیرپور و مهناز خداویردی زاده از تعاونی خدمات بهداشتی درمانی مهرپرور اردبیل و بهمن حسینی، عباس صمدی و مرتضی میلان تک اروم زیست تاک آذربایجان غربی نیز به عنوان اعضای سه گروه کار نمونه کشوری بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

از آقایان حمیدرضا صمدی از شرکت اورند پیشرو، سید یحیی واحدی از مجتمع پترو صنعت گامرون و عبدالرحیم قنبریان از پتروشیمی فارس، علیرضا انصاری از مجتمع صنعتی آرتاویل تایر و فرهاد علی نژاد از مجتمع هفت الماس نیز به عنوان نمایندگان واحدهای کار نمونه کشوری تقدیر شد.

رئیس جمهور در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی، تلاش بیشتر در این مسیر را مورد تأکید قرار داد و گفت: حمایت از کالای ایرانی ابتدا از کارگران، مهندسین و کارآفرینان آغاز می‌شود، اگر همه با هم در یک مجموعه صادقانه دست به دست هم دهند و با روحیه نشاط در مسیر کار و تلاش گام بردارند. در آن صورت کارها به درستی پیش رفته و شاهد موفقیت‌های روزافزون خواهیم بود.


 

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir