Public Relations News Website

امروز

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
سرهنگ حمید حیدری گفت: مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فضای مجازی و ماهواره‌ای قصد دارد به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اولین جشنواره و نمایشگاه فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را برگزار کند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حمید حیدری رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فضای مجازی و ماهواره ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خبری اولین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی گفت: مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فضای مجازی و ماهواره‌ای قصد دارد به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اولین جشنواره و نمایشگاه فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی را برگزار کند.
رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس فضای مجازی و ماهواره در این رابطه افزود: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره میتوانند آثار خود را از امروز تا پایان آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند تا از برگزیدگان این آثار در آذر ماه در همایشی که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود تقدیر شود.
وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی اتفاقات مختلفی در حال افتادن است گفت: همانطور که در دفاع مقدس و هشت سال پر افتخار مردم در آن حضور گسترده داشتند امروز برای نگهداری این حوادث هم باید خود مردم دست به دست هم بدهند.
حیدری خاطر نشان کرد: استفاده از امکانات فضای مجازی در نشر و توسعه ارزش‌های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی یکی از مهترین اقدامات این مرکز است.
وی در ادامه گفت: امروز تمرکز استکبار جهانی روی تحریف واقعیت است تا در بستر فضای مجازی بین مردم و مسئولین فاصله و اختلاف بیندازند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir