Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سئوال1:

 درخصوص وضعیت مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب (مورد سوال چند همکار):

 پاسخ:

 تا پایان سال 96 مرکز شهید باکری میاندوآب از نظر اعتباری از توابع دانشگاه ارومیه به حساب می آمد و لذا علیرغم اینکه اعتبارات مصوب مرکز فوق الذکر کفایت هزینه ها را نمی نمود از محل اعتبارات دانشگاه ارومیه به طور مستمر به آن مرکز کمک می گردید تا مشکلی در روند امور جاری و پرداخت حقوق و مزایای همکاران ایجاد نشود. در سال 97 به یکباره و بدون هماهنگی با وزارت علوم در قانون بودجه سال مزبور، بودجه مرکز شهید باکری به طور کامل مستقل و از ذیل دانشگاه ارومیه خارج شد و همین موضوع باعث گردید که از نظر قوانین جاری و از حیث بودجه ای به عنوان یک دستگاه مستقل محسوب گردیده و عملاً امکان کمک دانشگاه به مرکز شهید باکری منتفی گردد. بر این اساس و با توجه به اینکه اعتبارات سال 97 آن مرکز حتی در صورت تخصیص 100 درصدی، هزینه های کامل آن را پوشش نمیدهد در 7 ماهه ابتدای سال برخی از هزینه ها امکان پرداخت نیافته است. موضوع فوق به مسئولین وزارت متبوع، سازمان برنامه و بودجه و نیز نماینده محترم شهر منعکس و بطور مکرر پیگیری شده است. تنها اقدام موثری که تا کنون در نتیجه پیگیریهای دانشگاه حاصل شده است تخصیص 75 درصدی بودجه برای 9 ماه می باشد که مجدداً معروض می دارد حتی در صورت تخصیص 100 درصدی بودجه تا پایان سال مشکلات این مرکز پابرجا بوده و قانون امکان تسری اعتبارات از دانشگاه ارومیه به مرکز شهید باکری میاندوآب نیز وجود ندارد.

 

سئوال2:

پیشنهاد می شود فضای اختصاصی برای سلف اساتید لحاظ شود. معطل ماندن اساتید برای دریافت غذا در صف دانشجویان انصاف نیست.

 پاسخ:

با سپاس از همکاران عزیزی که در مورد سلف اساتید تذکر داده بودند، یادآوری می کند از این پس و در هر شرایط باجه تحویل غذای اساتید و دانشجویان جدا خواهد بود.

 

سئوال3:

متاسفانه پيمانكار استخر پرديس اصلا رفتار و منش درستي نسبت به اعضا هيت علمي ندارد و اين موضع را همكاران با كمال ميل تصديق مي كنند و به حاج اقا شريف نيز گزارش شده

پاسخ:

درمورد برخورد نامناسب مسئول استخر پردیس، تذکر لازم داده شد. از همکاران گرامی هم درخواست می شود برای رعایت حال همکاران خود از همراه بردن افراد غیر دانشگاهی، خودداری فرمایند.

 

 

 

 انتقادات و پیشنهادات:

  • 1- پیشنهاد میکنم. دانشگاه برای درآمد زایی مرکز مشاوره روانشناسی و حقوقی و دینی به شهر ارائه کند. و در ادبیات و پردیس شهر سالن ورزشی با وام بسازد و اجاره دهد.
  • 2- اخیرا شاهد خاموشی چراغهای محوطه در ساعات آغازین شب هستیم. به طوریکه برای رسیدن به پارکینگ بعد از اتمام کلاس های ساعت ۱۶-۱۸ باید از چراغ قوه موبایل استفاده کنیم. صرفه جویی به بهای از دست دادن امنیت راهکار درستی نیست. اینجانب هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی می باشم.
  • 3- درباره گرایش میدان و عدم جذب نیرو و حق التدریس ودانشجویان بیش از حد ارشد و دکترا پیامی دادم متاسفانه در سایت جوابی ندیدم شما حرف بنده قبول ندارید برنامه درسی گروه برق و آمار دانشجویان بگیرید.
  • 4- خواهش میکنیم نامه ای که از سوی تخلفات پژوهشی ارسال کرده اید را اصلاح نمایید. منظورم بند الف آن نامه است. دانشجو بعد از فارغ التحصیلی هیچ علاقه ای به مقاله و... ندارد.استاد خودش مقاله را تکمیل و تمام کارهای ارسال،اصلاح نظرات داوری و..‌ را انجام میدهد و اگر اسم خود را اول ننویسدچکار کند؟!!! اگر اول بنویسد تخلف کرده است؟! البته اگر دانشجو خود همه کارهای مقاله را انجام داده باشد اون قضیه اش متفاوت است. از آقای دکتر سلیمانپور میخواهیم به این مورد حتما ورود و آنرا اصلاح کنند.
  • 5- به استحضار میرساند ما جمعی از همکاران خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به وضعیت بلاتکلیف،عدم احراز شغلی با مدرکمان هستیم.

 

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir