Public Relations News Website

امروز

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 حمایت از پایان نامه ها و پژوهش هایی با موضوع نماز و ترویج فرهنگ آن مهم ترین مصوبه جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه ارومیه بود.

جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه ارومیه با حضور دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه به عنوان رئیس این ستاد، حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به عنوان دبیر ستاد ، دکتر نظریانی معاون دانشجویی، دکتر علیجو معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر صمدی عضو هیات علمی، حجت الاسلام و المسلمین ولیزاده رئیس گروه معارف، حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسئول جهاد دانشگاهی استان به عنوان اعضای این ستاد،  تشکیل شد.

برنامه ریزی برای گسترش فرهنگ نماز در بین کارکنان، دانشجویان و اساتید، حمایت از پایان نامه ها و پژوهش هایی در مورد نماز، تجهیز و احداث نمازخانه در سطح خوابگاه و دانشکده ها، برپایی نماز جماعت در اماکن مختلف دانشگاه، ارزیابی وضعیت اقامه نماز در دانشگاه، برنامه ریزی سایر برنامه ها و کلاس های دانشگاه به جهت عدم تلاقی با وقت نماز، تشویق دانشگاهیان فعال در نماز و حضور مدیران قسمت های مختلف در نماز جماعت مسجد دانشگاه از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث قرار گرفت. 

جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه ارومیه هر ما یکبار به ریاست رئیس این دانشگاه به جهت بررسی طرح و ایده هایی در زمینه ترویج فرهنگ و اقامه نماز و ارزیابی برگزار می شود.

همچنین قبل از این جلسه نیز جلسه هیات امنای مسجد به منظور بررسی مسائل مربوط به مسجد دانشگاه ارومیه با حضور اعضای هیات امنا و نماینده دانشجویان برگزار شد. 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir