Public Relations News Website

امروز

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کانون اجتماعی و هنری ایرانگردی دانشگاه ارومیه به عنوان یکی از ۱۴ کانون فعال از سری کانونهای زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی است که در سالهای اوج فعالیت خود در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به مثابه سالهای گذشته با ویژه برنامه های شاد و مهیج، اردوهای فرهنگی، تورهای گردشگری یکروزه طبیعت گردی و همکاری در اردوهای فرهنگی، زیارتی چند سالی است جایگاه ارزشمندی در میان دانشجویان این دانشگاه پیدا کرده است و بر آن شدیم تا گفتگویی با علی تولّایی، دبیر این کانون درخصوص رموز این حرکت ماندگار داشته باشیم.

-درخصوص ماهیت و ماموریت این کانون و جایگاه آن از بدو فعالیت تاکنون بفرمایید:

کانون ایرانگردی دانشگاه ارومیه تنها کانون و مجری مستقیم اردوها و تورهای گردشگری در دانشگاه برای اولین بار در طی سالهای گذشته توانست اولین تور خارج از استان آذربایجان غربی به مقصد منطقه آزاد جلفا با حضور قریب به ۱۵۰ نفر از دختران و پسران دانشجو را در پاییز ۹۷ با بازدید از آسیاب خرابه و کلیسای سنت استپانوس برگزار کند.

شایان ذکر است از دیگر برنامه های کانون حضور در جلسات هماهنگی کانون های فرهنگی دانشگاه و شرکت در جلسات شورای هماهنگی کانون ها با مدیران و کارشناسان فرهنگی دانشگاه می باشد.

از سری برنامه هایی که در ردیف اجرا دارید برایمان بگویید:

اولین و منظم ترین ویژه برنامه های بهاری و تورهای طبیعت گردی در مناظر و طبیعت بکر حاشیه استان آذربایجان غربی و شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری و اقوام استان و کشور به دانشجویان از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار کانون ایرانگردی قرار گرفته است و ادامه خواهد داشت.

هدف این کانون از ترتیب ویژه برنامه های بهاری چیست و تا چه حدی در این راستا موفق بوده اید؟

ویژه برنامه های بهاری نیمسال دوم ۹۸-۹۷ یکی دیگر از پروژه های سنگین و البته برنامه ریزی شده توسط شورای مرکزی کانون جهت غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان تمامی دانشجویان است.

و لذا در ادامه این حجم سنگین و پربار از برنامه و مسئولیت پذیری در اجرای تورهای گردشگری یکروزه طبیعت گردی و بازدید از آثار باستانی استان گذری داشتیم بر آبشار سلوک، کاخ موزه سردار ماکو، آبشار شلماش سردشت، دریاچه سد سردشت، مجموعه تاریخی سنگر ماکو، گشت در بازار مرزی منطقه آزاد ماکو، چشمه آب معدنی گراوان، بازدید از جاذبه های گردشگری منطقه آزاد ارس و جلفا و  ... که با حضور تقریبا ۵۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه ارومیه اجرا شد که این میزان حضور ارزیابی خوبی در جهت میزان دستیابی به اهداف مدنظرمان  را بدست می دهد.

و اما سخن آخر شما با مخاطبین و دنبال کنندگان برنامه های کانون ایرانگردی دانشگاه ارومیه:

امیدواریم در ادامه شاهد روز افزون فعالیت های فرهنگی و پر نشاط جهت رسیدن به قله های موفقیت و ثبت خاطراتی بیاد ماندنی برای دانشجویان در کانون ایرانگردی دانشگاه ارومیه باشیم.

 

اداره امور اجتماعی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ارومیه

 

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir