Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه, روز چهارشنبه 9 مرداد ماه دکتر مهدوی کیا به عنوان رئیس جدید مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب دانشگاه ارومیه معارفه و از زحمات دکتر کبیری ریاست پیشین این مرکز تقدیر شد

دکتر حب نقی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات چندین ساله دکتبر کبیری   خطاب به دکتر مهدوی کیا مدیر جدید این مرکز گفت: دکتر کبیری زیرساخت را در این مرکز آماده کرده است و بودجه این مرکز نیز امسال سه برابر شده است. بستر آماده است و توصیه می کنم از پتانسیل منطقه در زمینه کشاورزی و آب استفاده کرده و . با احیای مسیر ارتباط علم با جامعه زمینه ایجاد اشتغال در منطقه را محیی کنید.

رئیس دانشگاه ارومیه در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی کشور و مشکلات به وجود آمده در زمینه تحریم بیان کرد: یکی از مسائل دستگاه های دولتی وابستگی آنها به پول نفت است. به اعتقاد من و بسیاری از کارشناسان این تحریم ها یک فرصت برای کشور است تا دوباره تفکر کرده و وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم. در این زمان ما دانشگاهیان مسئولیت داشته و به عنوان محور اصلی حرکت جامعه باید عمل کنیم و  با ارتباط دانشگاه و صنعت ، علم متراکم در دانشگاه ها را به جامعه برده و بستر ایجاد شغل را محیی کنیم.

وی افزود: در همین شهرستان با وجود منطقه فسندوز این مرکز می تواند در زمینه آرتمیا نیز فعالیت کرده و درآمد بسیاری برای خود و اهالی منطقه جذب کند.

رئیس دانشگاه ارومیه در پایان با اشاره به ایجاد مرکز فنی و حرفه ای در مرکز میاندواب گفت: با توجه به ایجاد چندین رشته فنی و حرفه ای در این مرکز که عمدتا در زمینه کشاورزی است امیدواریم این مرکز علمی تبدیل به مرکز اشتغال زایی در منطقه شود.

دکتر کبیری رئیس سابق مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب نیز در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت های عمرانی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و دانشجویی مرکز شهید باکری در طول مدیریت 5 ساله خود ارائه نمود.

همچنین دکتر مهدوی کیا رئیس  جدید مرکز میاندواب ضمن تشکر از رئیس دانشگاه ارومیه به جهت اعتماد به وی، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از زیر ساخت ها در این مرکز به لطف تلاش مدیریت قبلی مرکز ایجاد شده است، ما نیز تلاشمان را در راستای بخش دوم ماموریت دانشگاه یعنی ارتباط علم با صنعت و درآمدزایی از محل دنش و علم تلاش خواهیم کرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir