Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ثبت نام بخش معارفی و رشته های حفظ از بخش آوایی سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور از دهم خرداد ماه سالجاری در همه دانشگاههای دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز و آزمون آن در روز سه شنبه مورخه ۱۳۹۹/۳/۲۷ به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ دانشجویان متقاضی حضور در سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور(دانشگاههای دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) فرصت دارند از روز شنبه 1399/3/10 لغایت 1399/3/20 جهت ثبت نام و دریافت نام کاربری به نشانی الکترونیکی quranst.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

آزمون (شامل 9 رشته معارفی و 4 رشته حفظ) در روز سه شنبه 1399/3/27 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورتیکه پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله سراسری محسوب نشده، و ارزیابی مجدد انجام خواهد شد که نحوه آن متعاقبا اعلام می گردد.

همچنین براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی این معاونت، طبق دستورالعمل اجرایی جشنواره، برگزاری مرحله دانشگاهی (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری) در خرداد و تیر ماه سال جاری، برگزار می‌گردد و زمان دریافت تمامی آثار بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی تا پایان تیرماه ۱۳۹9 می‌باشد. تمام فایل های بخش آوایی(فایل های تلاوت تحقیق و ترتیل) و نیز فایل های مربوط به دعا و مناجات خوانی، اذان(برادران) و تواشیح و همسرایی(برادران)، باید پس از داوری اولیه در دانشگاه (به صورت مجازی) و بر اساس سهمیه دانشگاه (مندرج در آیین نامه) حداکثر تا تاریخ 1399/04/31 به دبیرخانه مرحله سراسری در دانشگاه صنعتی اصفهان ارسال گردد. عدم ارسال فایل تا تاریخ مذکور به منزله انصراف دانشگاه از ادامه حضور در جشنواره می باشد. پس از ارزیابی فایل های ارسال شده، فهرست اسامی برگزیدگان بخش آوایی حداکثر تا تاریخ 1399/06/01 از سوی دبیرخانه مرکزی مستقر در اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به دانشگاهها اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.

دانشجویان علاقمند دانشگاه ارومیه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کانال کانون قرآن و عترت دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به آدرس @tahaurmia مراجعه نمایند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir