Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی؛ پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی واحد، مرتضی نبی زاده سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های بیانی و فراگیرساختن دستاوردهای پژوهشی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری، ایجاد فرصتی برای ارائه دستاوردهای دانشجویان پرتلاش و با استعداد به سازمان‌ها و صنایع نیازمند و ایجاد ارتباط متقابلی میان دانشجویان و بدنه صنعت در راستای استفاده از توانمندی های فارغ التحصیلان برای رفع نیازهای کشور برگزار می شود.

نبی زاده  افزود:این مسابقات در آذربایجان غربی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با نظارت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی کشور و مشارکت دانشگاههای سراسری ارومیه، علوم پزشکی ارومیه، پیام نور آذربایجان غربی، دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقه پایان نامه سه دقیقه‌ای که نخستین بار توسط دانشگاه کوئیزلند استرالیا برگزار شده است افزود: ابتکار برگزاری این مسابقات توسط جهاد دانشگاهی بستر و زمینه های ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه و صنعت و تجاری سازی ایده های دانشجویی و مطالعات علمی آکادمیک تحصیلات تکمیلی و کمک به تکمیل چرخه تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت را فراهم می کند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: فراخوان مرحله مقدماتی پنجمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای از پایان نامه های دانشجویی در آذربایجان غربی از 10 آذرماه اعلام شده و تا 30 آذر ماه مهلت ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی در مقاطع ارشد و دکتری می باشد.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقات اظهار کرد: تمامی فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن که در همه رشته های مصوب که از ابتدای سال 1395 تا پایان مهرماه 1399 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پایان آبان 99 به تصویب رسانده اند می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: تنها فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان شرکت در این مسابقات را دارند و پایان نامه های مقطع کارشناسی مورد پذیرش نخواهد بود.

نبی زاده در ادامه گفت همچنین فارغ‌التحصیلان تمامی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند

وی خاطر نشان کرد:  زمان برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات در استان آذربایجان غربی نیمه اول دی ماه سال جاری برگزار می شود و مرحله نیمه نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات بهار 1400 برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به افراد برگزیده در این مسابقات جوایز نفیسی اهدا خواهد شد گفت : علاقمندان جهت ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی واقع در خیابان شهید بهشتی کوی منصور افشار  ساختمان جهاد دانشگاهی معاونت فرهنگی مراجعه و یا با شماره 04433444070 تماس حاصل نمایند و یا کلمه "دفاع" را به سامانه پیامکی 500020606600 ارسال کنند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir