Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مراسم تکریم و معارفه سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با حضور دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، رئیس و هیات رئیسه دانشگاه ارومیه،  معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و سایر مسئولین و مدیران استانی با تکریم و تودیع دکتر نیکبخت رئیس پیشین  و معارفه دکتر منصوری فر سرپرست جدید این پارک به دو صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

دکتر رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در چند سال گذشته با تاکیدات مقام معظم رهبری و اتحاد دولت و مجلس توجه به حوزه توسعه فناوری های نوین و فعالیت های تولیدی مبتنی بر دانش بسیار جدی شده است.

وی با بیان اینکه توسعه فناوری و شرکت های دانش بنیان در کشور باید همه گیر شود، اظهار کرد: پارک های علم و فناوری باید شرکت دانش بنیان تولید کنند تا فضا برای توسعه فناورانه در کشور فراهم شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به تلاش های قابل تقدیر دکتر نیکبخت ریاست پیشین پارک، توضیح داد: با تلاش های ایشان و همکاران، عقب ماندگی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی تا حد زیادی جبران شده است و امیدواریم این ریل گذاری پیشرفت ادامه دار باشد.

دکتر رحیمی با بیان اینکه دکتر منصورفر سرپرست جدید پارک مسئولیت خطیری را بر عهده گرفته اند، اظهار کرد: برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم.

رئیس دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم به اشاره به اینکه دکتر نیکبخت، مدیری فعال و بسیار تلاشگر بودند، گفت: هر جایی که ایشان حضور داشتند منشاء خیر و برکت بوده و آثار حضورشان در پارک نیز مشهود بوده است.

دکتر حب نقی ادامه داد: دکتر منصورفر نیز از اعضای بسیار تاثیرگذار هیات رئیسه دانشگاه ارومیه بودند و امیدواریم در مسند جدید نیز با شتاب بیشتری در راستای اهداف پارک علم و فناوری استان قدم بردارند.

دکتر منصورفر سرپرست جدید پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز با بیان اینکه برای ارائه این خدمت، از درگاه باری تعالی استمداد می طلبیم، اظهار کرد: امیدواریم استاندار محترم، مدیران دستگاه های اجرایی و سایر مدیران  استانی بنده را راهنمایی و از ارشادهای خود محروم نکنند.

در پایان این مراسم دکتر نیکبخت نیز به ارائه گزارش مختصری از عملکرد، طول مدت حضور خود در پارک پرداخت.

این مراسم با اهدای لوح و هدایای دکتر نیکبخت ریاست پیشین پارک و اهدای جکم به دکتر منصورفر سرپرست جدید پایان یافت.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir