Public Relations News Website

امروز

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی امام جمعه اروميه و عضو هیأت علمی دانشگاه ارومیه با تشريح وضعيت کشور عراق و تحرکات گروهک هاي تکفيري و بعثي در خطبه های نماز جمعه سیزدهم تیرماه سالجاری گفت: گروه هاي سلفي و تکفيري با تفکراتي که هيچ بويي از اسلام در آن وجود ندارد به جناياتي دست مي زنند که هيچ ارتباطي به دين اسلام ندارد.

 


وي تصريح کرد: دين اسلام دين رحمت، مغفرت و حفظ حرمت هاي انساني است در حالي‌که اين گروه هاي تکفيري به سادگي خون انسان‌هاي بي گناه و کودکان معصوم را مي ريزند و فحشا و فساد را جهاد در راه خدا تلقي مي کنند در حاليکه چنين اعمالي هيچ نسبتي با دين اسلام ندارد.

 


نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: اين چه نوع مسلماني است که داعشي ها دارند در حاليکه يک گلوله به سمت اسرائيل پرتاب نکرده اند سر کودکان را مي برند و شيعيان را به جرم سلام کردن به قبور ائمه اطهار(ع) کافر خوانده و قتل عام مي کنند.

 


امام جمعه ارومیه با اشاره به جريان واقعه کربلا و چگونگي ايجاد انحراف در بين مسلمانان گفت: آن زمان هم با خارجي خواندان اهل بيت پيامبر(ص) جنايت هايي را مرتکب شدند که انتظار نمي رفت و امروز نيز به واسطه ترويج خرافات و نفوذ استکبار در بين مسلمين جناياتي اتفاق مي‌افتد که فقط به نفع جبهه غرب و صهيونيستهاست.
 
آمريکا و صهيونيستها در پشت پرده تمام جنايت‌ها عليه مسلمين هستند

 


وی افزود: در پشت اين همه جنايت فقط آمريکا و رژيم صهيونيستي و اذنابشان قرار دارد چرا که همين‌ها با مرتکب شدن جنايت محرز ساقط کردن هواپيماي مسافربري ايران 290 نفر فرد عادي را کشتند که در ميان آنها 66 کودک معصوم و بي گناه بود و مدال افتخار دادن به فرمانده ناو آمريکايي که مرتکب همين جنايت شد پرده از چهره مزورانه غرب برداشت.

 


امام جمعه اروميه گفت: در هر گوشه از دنيا جنايتي بر عليه مسلمين انجام مي شود در آن ردپاي آمريکا مشهود است بنابراين بايد دشمن را به خوبي بشناسيم و در مقابل آن هوشيار باشيم.

 


حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی تصريح کرد: عليرغم همه اين اتفاقات و جنايتها، پيروزي در نهايت از آن جبهه اسلام است و انشالله بزودي پرچم توحيد به دست حضرت ولي عصر(عج) در گستره دنيا به اهتزاز در خواهد آمد.

 

 
 

منبع: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir