You are here
سیستم اتوماسیونمکاتبات دانشگاه ارومیه، به کلیه اعضای هیأت علمی و کادر اداری ارتقاء یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، از ابتدای راه اندازی این سیستم در دانشگاه، تعداد 500 نفر کاربر از خدمات این سیستم استفاده می نمودند که با این ارتقاء، تعداد کاربران به 1000 نفر افزایش یافت و به کلیه اعضای هیأت علمی و کادر اداری تسری یافت.
سیستم اتوماسیون مکاتبات با هدف افزایش بهره وری، امنیت، دقت، افزایش سرعت گردشمكاتبات، كاهش هزینه ها، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در كار ارباب رجوع برای دانشگاه ارومیه پیاده سازیشده است و در آینده نزدیک امکان استفاده از آن برای کاربران فراهم می شود.
واحد فناوری اطلاعات دانشگاه متولی این ارتقاء بوده و تعریف کاربران جدید سیستم، توسط مدیر اتوماسیون اداری دانشگاه، آماده سازی و انجام خواهد شد.
ایجاد بانك های اطلاعاتی مطابق نیاز سازمانبه همراه گزارش های متنوع و مدیریت اسناد از نقاط قوت این نرم افزار می باشد و در این سیستم، ارتباط با عملیات بایگانی، اداری و فنی دبیرخانه و گردشمكاتبات، امكانات بسیار برای طراحی بانك های اطلاعاتی، طراحی فرم های ورود اطلاعاتو گردش فرم در سازمان موجود است.