Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

به منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری علمی– آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه ارومیه و مراکز فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی فرماندهی انتظامی استان و در راستای بهره‌‌مندی از امکانات، تجارب و توانمندی‌های دو طرف در راستای شناسایی و ارائه راهکارهای علمی و عملی پیشگیری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه سرزمینی استان آذربایجان غربی، مابین فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه تفاهم نامه ای منعقد شد.

موضوع این تفاهم نامه که به امضای دکتر حب نقی رییس دانشگاه ارومیه و سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان رسید، همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و استفاده از توانمندی‌های علمی و پژوهشی هر طرف در جهت پیش‌بینی، شناخت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و روانی مبتلابه جامعه است. 

بهره‌برداری از ظرفیت‌های متقابل دو طرف  در راستای توسعه نظم و امنیت اجتماعی و تلاش هدفمند جهت تحقق شعار پیشگیری از درمان در خصوص بهتر جرائم و آسیب‌های اجتماعی و روانی، با شناخت بومی منطقه‌ای زمینه‌ها و عوامل موثر در بروز و شیوع جرم از جمله اهداف این تفاهم نامه خواهد بود.

دکتر حب نقی در نشست مشترک  که مابین مسيولین دانشگاه ارومیه و مدیران انتظامی استان به منظور امضای این تفاهم نامه برگزار شد، گفت: ما به عنوان دانشگاهیان نسبت به معضلات جامعه خود مسئولیم و خوشحالیم که با وجود این تفاهم نامه می توانیم به صورت علمی در راستای حل مشکلات اجتماعی جامعه با نیروی انتظامی همکاری داشته باشیم. هر چند که در گذشته نیز همکاری های بسیاری بوده و با وجود این تفاهم نامه همکاری ها بیشتر خواهد شد. 

دکتر حب نقی افزود: با وجود دانشکده ادبیات و علوم انسانی و پژوهشکده مطالعات اجتماعی در دانشگاه ارومیه سالانه چندین پایان نامه با موضوعات اجتماعی حاصل تحقیقات اساتید و دانشجویان این دانشگاه منتشر می شود که می توان از انها جهت ورود عالمانه به مسائل اجتماعی بهره برد.

سردار خرم نیا فرمانده انتظامی استان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از گسترش همکاری های مابین دانشگاه ارومیه و فرماندهی انتظامی استان گفت: خوشحالیم که می توانیم از نظرات اساتید دانشگاه ارومیه به عنوان مهم ترین دانشگاه استان در جهت انجام ماموریت های خود در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی بهره ببریم. 

سردار خرم نیا افزود: ما نیازمند این مورد هستیم که در هیات های اندیشه ورز پلیس در موضوعات اجتماعی از نظرات اساتید دانشگاه به جهت بهره بری از آخرین یافته های علمی استفاده کنیم . 

در ادامه این نشست سرهنگ بابایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و دکتر جهانگیرزاده عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه ارومیه نیز نکاتی را در جهت گسترش همکاری ها بیان کردند. 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir