Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه حوزه بسیج دانشجویی شهید حسن باقری دانشگاه ارومیه به مناسبت فرا رسیدن ۱۳آبان ماه روز ملی استکبارستیزی

 بسم الله الرحمن الرحیم

ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پر شور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده ایم. امام خمینی(ره) ایستادگی روز افزون در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان از شاخص ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می باشد. در همین راستا نمود های عینی و عملی فراوانی تا به امروز در مقابله و مبارزه با مستکبران به ثبت رسیده است که یکی از مهم ترین آنها همین تسخیر لانه جاسوسی به دست جوانان غیور ایرانی است که مهر تصدیقی بر عمل گرایی آرمان های انقلاب اسلامی می باشد. تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط امام در همان یکسال ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پاسخی عملی به جنایات و خیانت های استکبار بود. این صراحت و شجاعت انقلاب اسلامی و عدم تعارف با بیگانگان در قبال منافع ملی تا امروز بارها و بارها اثبات شده است. اگر روزی به فکر جمع کردن بساط استکبار از داخل کشور بودیم امروز در فراتر از مرزهای خود برای برچیدن عوامل استکبار روزشماری می کنیم.
نقش آفرینی بی بدیل دانشجویان انقلابی در این میان سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده است و این افتخار بزرگی برای جامعه دانشجویی است که همواره از اوایل انقلاب اسلامی به صورت کاملا دلسوزانه در قبال مصالح کشور و انقلاب اسلامی خود را مسئول دانسته و با همین نگرش عمل کرده است.
آنچه که امروز قشر جوان به خصوص دانشجویان بایستی از آن مراقبت کنند روحیه استکبارستیزی است زیرا که دشمن شیوه مواجهه خود را با این روحیه به شکل مارموزانه ای تغییر داده است و همواره درصدد آن است که با القای یاس و ناامیدی در بین جوانان آنان را به انزوا دچار کند.
لازمه استقلال و آزادی حفظ این روحیه و انگیزه باارزش عزتمندی است که همت جامعه دانشجویی و دانشگاهی بیش از پیش در این راستا تقویت می شود و آگاهی جامعه روزبه روز در خصوص جنایات استکبار افزایش می یابد و آنچه که برای سلطه گران حاصل می شود لکه ننگ جدیدی در بین اعمال جنایتکارانه شان است.
بایستی به سمع عوامل بیگانه برسانیم که ما دانشجویان بسیجی همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی و استکبارستیزی ایستاده ایم و در راستای برچیدن ریشه های ظلم و جنایت استکبار از هیچ عملی دریغ نخواهیم کرد.

والسلام علی من التبع الهدی

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir