Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در دیدار با سرپرست دانشگاه ارومیه و هیات همراه فرمود : در پست های حساس و کلیدی دانشگاه از افراد متعهد، متخصص، متدین و انقلابی استفاده کنید.
امام جمعه ارومیه خطاب به سرپرست دانشگاه ارومیه بیان کرد: متاسفانه رشته های علوم انسانی در دانشگاه مغفول مانده، لذا تقویت رشته های علوم انسانی می تواند از مهمترین وظایف جنابعالی در دانشگاه باشد.
همچنین در ابتدای این دیدار دکتر احمد علیجانپور سرپرست جدید دانشگاه ارومیه گفت: در شرایط فعلی با توجه به استقرار دولت آیت الله رییسی، جامعه و مردم انتظار بهبود وضعیت و شرایط زندگی را دارد.
ایشان افزود انتظارات به حق دانشجویان در دوره جدید باید مد نظر قرار گیرد.
دکتر علیجانپور افزود: برای مدیریت دانشگاه برنامه ای که مورد تایید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته، استفاده خواهد شد.‌ برای تدوین این برنامه از اسناد بالادستی همچون بیانات مقام معظم رهبری، سند دانشگاه اسلامی، سیاست های کلی نظام در امر آموزش عالی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه راهبردی اول دانشگاه استفاده شده است.
سرپرست دانشگاه ارومیه بیان کرد:‌ در انتخاب مدیران اجرایی دانشگاه تعهد و داشتن روحیه انقلابی، کارآمدی، تخصص و مقبولیت ملاک عمل خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه نیز در این دیدار ضمن اشاره به اینکه نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و به تبع آن نهاد های انقلابی یاری رسان مدیریت جدید خواهند بود، ‌گفت: باید از تجربیات 8 سال گذشته بهره مند شویم و همچنین نقش دانشگاه ارومیه به عنوان دانشگاه معین استان به عنوان نهاد نظارتی بر سایر زیر مجموعه های آموزش عالی در استان نیز تقویت شود.
دکتر محمد حسن جوادی عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه و ريیس بسیج اساتید استان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر افزایش روحیه امید آفرینی در میان دانشگاهیان، تقویت علوم انسانی، استفاده از نیروی های جوان در رده های مدیریتی و همچنین قرار گرفتن دانشگاه ارومیه به عنوان محل رجوع ادارات کل استان برای حل مشکلات استان، تاکید کرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir