Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست دانشگاه ارومیه در دیدار با بسیج اساتید در آستانه سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گفت: از برنامه های بسیجیان در سطوح مختلف دانشگاه ارومیه حمایت همه جانبه می کنیم. 

سرپرست دانشگاه ارومیه در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و تاکید بر اهمیت فعالیت های این نهاد مقدس در دانشگاه ها، از فعالیت های فرهنگی اجتماعی بسیج قدردانی کرد.  

دکتر علیجانپور در ادامه ضمن اشاره بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند « از خداوند می خواهم که با بسیجیان محشور شوم»، گفت: فرمایش امام (ره)نشان از جایگاه متعالی بسیج است. بسیج به مروز زمان در تمامی رویدادها کمک حال کشور و مردم بوده است. از ابتدای جنگ و سال های دفاع مقدس گرفته تا بعد از ان در سازندگی، مقابله با تحریم ها و حوادث طبیعی در خط اول مبارزه بوده است.

دکتر علیجانپور ضمن اشاره دوباره به حمایت از برنامه های فرهنگی و اشاره به جنگ شناختی که دشمنان علیه کشور ایجاد کرده اند گفت:  ما به عنوان دانشگاهیان طبق فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه داریم که برای آحاد جامعه و بخصوص دانشجویان روشنگری کنیم.‌

دکتر علیجانپور افزود کارهای اولویت دار سریعا شروع خواهد شد و سریعا برای تدوین برنامه راهبردی دوم دانشگاه اقدام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج ، گفت: انقلاب ثمره رهنمودهای حضرت امام (ره) و ایثار شهدای انقلاب است و برای تدوام انقلاب اسلامی حضرت امام دستور تاسیس بسیج را داد.

حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی با اشاره به اهمیت استقامت بر حفظ ارزش های دینی، بیان کرد:  طبق فرمایش حضرت پیامبر اکرم (ص)‌:  استقامت سه نشانه دارد و بسیجی با ید این سه نشانه را داشته باشد . اول خسته و کسل نشدن، دوم در مقابل مشکلات ناراحت نشود و سوم اینکه از خداوند شکایت نکند و هر بسیجی و مومن باید این سه خصلت را داشته باشد و مطمئن باشید که نتیجه استقامت پیروزی است.

وی با اشاره به مباحث گام دوم انقلاب، در ادامه افزود: در این ایام برای رفع موانع خود را آماده کنید. الان هم دکتر علیجانپور در این برهه که این مسئولیت خطیر را قبول نموده اند، موانع و مشکلات زیادی در پیش رو دارند اما طبق شناختی که از ایشان داریم ایشان با روحیه بسیجی و انقلابی موارد را مدیریت خواهد نمود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در پایان خطاب به دکتر علیجانپور بیان کرد: نیروی های ارزشی و بسیجی همواره پشتیبان شما خواهند بود. چون موفقیت رییس دانشگاه موفقیت دانشگاه است و موقفیت دانشگاه موفقیت کشور و دین است . 

همچنین در این دیداردکتر نادر علی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه ارومیه نیز ضمن تبریک به دکترعلیجانپور به جهت انتصابشان،  بر کادرسازی و استفاده از نیروی های جوان و همچنین شفافیت در مباحث میدیریتی در دانشگاه تاکید کرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir