Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در همایش وحدت حوزه و دانشگاه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دکتر علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی رییس حوزه های علمیه آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه و روسای دانشگاه ها و اساتید منتخب حوزه و دانشگاه بر تشکیل دبیرخانه ارتباط حوزه و دانشگاه تاکید شد.

نماینده، ولی فقیه در این استان و امام جمعه ارومیه در این نشست با اشاره به اهمیت جهاد تبیین از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: این موضوع برگرفته از قرآن کریم است چرا که هجمه‌های زیادی بر علیه اسلام و انقلاب اسلامی وجود دارد که در این بین وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه بسیار مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: باید حوزویان و دانشگاهیان جبهه واحدی بر علیه دشمنان تشکیل دهند چرا که بدخواهان این نظام الهی درصدد وارونه جلوه دادن دستاورد‌های جمهوری اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: باید در مسئله تبیین هنرمندانه وارد شد چرا که اگر به صورت صحیح و منطقی وارد نشویم مطمئنا نتیجه عکس خواهیم گرفت.

حجت الاسلام کیومرزی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه نیز در این نشست، جهاد تبیین را رسالت مشترک حوزه و دانشگاه دانست و گفت: اساتید حوزه و دانشگاه باید دستاورد‌های نظام و ارزش‌های اسلامی و دینی را در جامعه تبیین کنند.

دکتر علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه نیز در این نشست با اشاره به این که دکتر مفتح حلقه اتصال حوزه و دانشگاه بود گفت: باید در زمینه وحدت حوزه و دانشگاه یک دبیرخانه تخصصی تشکیل شده تا بدین طریق مباحث مربوطه پیگیری شود.

دکتر علیجانپور ضمن تاکید بر استفاده از همه امکانات در جهت جهاد تبیین، گفت: یکی از دلایل صدو بیانیه گام دو انقلاب اسلامی همین جهاد تبیین بود که موجب بیان ویژگی ها و ارزش های انقلاب سلامی و  مقدمه تمدن نوین اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه های علمیه استان نیز در این نشست تحریف حقایق را دسیسه مهم دشمنان در زمینه‌های مختلف دانست و گفت: تبدیل عملیات روانی به عملیان میدانی و ایجاد آشوب در جامعه مهمترین هدف دشمنان در جوامع اسلامی است و دانشمندان موظف هستند در تبیین معارف الهی و اسلامی و افزایش معرفت اجتماعی تمام تلاش خود را انجام دهند.

در ادامه این جلسه روسای دانشگاه ها و اساتید و حوزه دانشگاه نیز در مورد جهاد تبیین که محور این همایش بود،‌ سخنان خود را بیان نمودند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir