Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو پایان نامه تقاضامحور دانشگاه ارومیه به عنوان پایان نامه برتر در کتاب «پایان نامه ها و رساله های برتر تقاضامحور دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور» معرفی شدند.

پایان نامه آقای عثمان رایگان دانشجوی کارشناسی ارشد رشته پرورش زنبور عسل به راهنمایی دکتر مختار غفاری استادیار گروه علوم دامی با عنوان «مقایسه عملکرد چهار گروه نژادی زنبور عسل (کارنیکا، ایتالیایی، مدا و هیبریدی از مدا و کارنیکا) در مناطق کوهستانی غرب کشور ایران» و پایان نامه آقای فاروق ذبیحی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته عمران – راه و ترابری به راهنمایی دکتر نادر صولتی فر استادیار گروه مهندسی عمران با عنوان «ارزیابی قابلیت مخلوط های آسفالتی مختلف در جذب آلودگی صوتی ناشی از ترافیک با استفاده از آزمایش لوله امپدانس» به عنوان پایان نامه های تقاضامحور برگزیده دانشگاه ارومیه در سال 1400 معرفی شدند. در این کتاب، 90 پایاننامه و رساله تقاضامحور دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و موسسات آموزش عالی، معرفی و تشریح شده اند.

جهت دهی پایاننامه ها و رساله های دانشجویی به سمت پژوهش های کاربردی در راستای افزایش اثر بخشی و کمک به حل مشکلات جامعه و صنعت، یکی از مهمترین اولویت های معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سال های اخیر بوده است.

 لازم به ذکر است تعداد پایان نامه های تقاضامحور دانشگاه ارومیه در طی دو سال اخیر از رشد سه برابری برخوردار بوده و در این مدت تعداد 52 پایاننامه تقاضامحور، پس از عقد قرارداد با کارفرما وارد فاز اجرایی شده اند.

 پیش بینی انواع حمایت ها، تشویق ها و تسهیلات به منظور افزایش سهم پایاننامه های تقاضامحور، چه در سطح دانشگاه و چه در سطح ستاد وزارتخانه، در دست بررسی و اقدام است.   

دانشگاه ارومیه کسب این موفقیت را خدمت دانشجویان و اساتید راهنما و مشاور پایان نامه های تقاضامحور برگزیده تبریک عرض می کند.

جهت دریافت نسخه کامل این کتاب اینجا را کلیک کنید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir