Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با حضور دکتر علیجانپور سرپرست دانشگاه و دانشگاهیان دانشگاه ارومیه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه و همچنین سخنران میهمان، ‌دکتر قربانی مسئول رسانه و ارتباطات بسیج اساتید کشور، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد اسطوره مقاومت و ایثار شهید سردار قاسم سلیمانی به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه ارومیه در محل مسجد دانشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در این مراسم با تاکید بر بصیرت، دشمن شناسی و ولایت مداری به عنوان سه خصوصیت انقلابی و شاخص شهید سردار سلیمانی، بیان کرد: شهید سلیمانی همواره پیرو ولایت بود و هر جا که مقام معظم رهبری امر می کرد،‌ در آنجا حاضر می شد و وظیفه خود را با اطاعت محض از ولی انجام می داد، که این باید الگو همه ما باشد .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه در ادامه با اشاره به مبحث جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید نموده است، گفت:  در این دوران جهاد تبیین وظیفه اصلی ماست. ما باید ارزش های دینی و انقلابی که به خاطر آن شهدای بسیاری تقدیم کرده ایم برای نسل جدید تبیین کنیم و اگر ما در این امر غفلت کنیم دشمن جای ما را در این عرصه با اشاعه مطالب کذب در بین جوانان خواهد گرفت. این وظیفه همه ما بالاخص دانشگاهیان است که به عنوان افسران و فرماندهان جنگ نرم در تبیین ارزش های انقلابی تلاش کنیم.

دکتر محمد قربانی  رئیس مرکز رسانه و ارتباطات سازمان بسیج اساتید کشور که در این مراسم  به عنوان میهمان دانشگاه ارومیه حضور داشت، ‌سخنران بعدی این مراسم بود.

دکتر قربانی ضمن تاکید بر صداقت، اخلاص به عنوان دو شاخصه اخلاقی شهید سلیمانی با بیان چند خاطره از شهید سلیمانی بر خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار تاکید نمود.

همچنین در ادامه دکتر قربانی بر نقش و تاثیر مثبت شهید سردار سلیمانی در منطقه غرب آسیا و کشور های ترکیه و آذربایجان که باعث بسیاری از گشایش ها در این منطقه شده است، اشاره کرد.

روضه خوانی حاج سعید عنانی، اقامه نماز جماعت ظهر، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین امامی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در بین صلاتین و همچنین غبارروبی  و گلباران مزار شهدای گمنام با حضور دانشگاهیان از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

در زیر گزارش ویدیویی از این مراسم که در خبر سیمای آذربایجان غربی پخش شد را مشاهده نمایید:

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir