Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن از ۱۲ بهمن‌ماه انجام می‌شود.

ثبت‌نام دوره جدید طرح ملی دانشجومعلم قرآن کریم از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاددانشگاهی از ۱۲ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.
تربیت مربی آموزش قرآن کریم، حرکت به سمت تحقق منشور توسعه فرهنگ قرآنی به عنوان بالاترین سند فعالیت‌های قرآنی کشور و شناسایی استعدادهای بالقوه قرآنی در سطح کشور در جهت گسترش و توسعه معرفت قرآنی در میان دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این دوره است.
بنابر این گزارش، این طرح ویژه دانشجویان ترم یک تا چهار مقطع کارشناسی، دانشجویان ترم یک مقطع کارشناسی‌ارشد و دانشجویان ترم یک مقطع دکتری و گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال در نظر گرفته شده است.
همچنین تسلط به تجوید مقدماتی، دارا بودن فن بیان و روحیه مربیگری، آشنایی مقدماتی با آموزش مفاهیم قرآن کریم و دارا بودن معدل بالای ۱۶ در دروس سپری شده از جمله شرایط دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در طرح تربیت دانشجو معلم قرآن است.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به تارنمای این سازمان به نشانی http://daneshjo.isqa.ir/ مراجعه کنند.

این دوره نیز از ۲۷ بهمن‌ماه همزمان با ولادت حضرت علی(ع) آغاز خواهد شد. در پایان به دانشجویانی که این دوره را با موفقیت سپری کرده باشند، گواهینامه از سوی جهاددانشگاهی اعطا می‌شود. همچنین برگزیدگان این دوره به دوره تکمیلی «دانشجو متدبر قرآن کریم» معرفی می‌شوند.
بر اساس آنچه در آیین‌نامه این طرح آمده است «با استفاده از طرح تربیت دانشجومعلم قرآن، مخاطبان این ‌طرح می‌توانند كلمات و آیات قرآن كریم را پشت سرهم و به صورت نسبتاً روان با رعایت تلفظ نسبی حروف و نحوه وقف بر آخر عبارات قرآنی قرائت کنند، همچنین قرائت صحیح حمد و سوره و اذكار نماز از نظر اعراب و تلفظ حروف از دیگر مواردی است که مخاطبان این طرح می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.»
سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور همواره منادی و پرچم‌دار برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه قرآن در دانشگاه‌ها بوده است.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir