Public Relations News Website

امروز

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در راستای توسعه همکاری های بین المللی و همچنین عملیاتی نمودن رسالت "دیپلماسی علمی" دفتر همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه ارومیه اقدام به عقد تفاهم نامه با دانشگاه ملی اقیانوس تایوانNational Taiwan Ocean University (NTOU)   نمود.

در این تفاهم نامه بر تبادل اعضای هیات علمی و دانشجویان از طریق دوره های کوتاه مدت مطالعاتی و سایر فعالیت های علمی و پژوهشی تاکید شده است. لذا این بستر فرصت خوبی را برای تبادلات علمی و پژوهشی مهیا خواهد نمود.

دانشگاه ملی اقیانوس تایوان (NTOU)  در سال 1953 به عنوان کالج فناوری دریایی استانی تایوان تأسیس شد. این دانشگاه رشد و تحول زیادی را پشت سر گذاشته است و اکنون به عنوان یکی از مهمترین مراکز آموزش عالی و بورسیه کشور به ویژه در علوم دریایی، مطالعات دریانوردی و شیلات شناخته می شود. در حال حاضر،  NTOU دارای هفت کالج و بیش از 37 دپارتمان تخصصی از جمله: مهندسی برق و علوم کامپیوتر، علوم و مدیریت دریایی، علوم زیستی، علوم و منابع اقیانوس، مهندسی، حقوق و سیاست اقیانوس، و همچنین علوم انسانی و اجتماعی. این کالج ها در مجموع دارای 22 بخش کارشناسی، 12 موسسه تحصیلات تکمیلی، 28 برنامه کارشناسی ارشد و 20 برنامه دکترا هستند. در سال 2021 رتبه دانشگاه در رتبه بندی QS بین 1000 تا 1200 و بر اساس رتبه بندی Webometrics 1309 می باشد. 

با توجه به سوابق علمی، همکاری صمیمانه و رایزنی سازنده دکتر علی حقی وایقان، عضو هیات علمی پژوهشکده آرتمیا و آبزی‌پروری (a.haghi@urmia.ac.ir) در عقد این تفاهم نامه، همکاران علاقمند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی زمینه های مناسب برای توسعه تعاملات بین المللی با این دانشگاه می توانند با ایشان هماهنگی لازم را بعمل آورند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir