Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت، دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه به همراه جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه از شرکت پاک اندیشان تولید کننده ماشین آلات پخت نان و شیرینی بازدید کردند.

در این برنامه که با حضور مهندس بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، اعضای هیئت علمی با حوزه فعالیت و فرایند تولید محصولات این شرکت آشنا شدند.

مهندس  بابایی با اشاره به اهمیت همکاری اعضای هیئت علمی دانشگاه در رفع نیازهای فناورانه بخش صنعت و روش‌های همکاری مابین صنعت و دانشگاه را تشریح نمود.

دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه نیز در این بازدید ضمن تشکر از قبول میزبانی شرکت پاک اندیشان، گفت:‌ دانشگاه ارومیه با در اختیار داشتن اساتید توانمند و فعال در حوزه‌های تخصصی مرتبط با شرکت پاک اندیشان و همچنین وجود زیرساخت‌ها و امکانات موجود در دانشگاه، می‌تواند به عنوان بازوی کمکی در تأمین نیازهای فناورانه و توسعه محصولات جدید در این شرکت عمل نماید.

همچنین پیشنهاد تشکیل اتاق فکر در سازمان صنعت، معدن، تجارت از سوی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه مطرح شد که مورد استقبال مهندس بابایی قرار گرفته و مقرر شد  در آینده نزدیک عملیاتی شود.

در ادامه، در خصوص بهبود فرایند تولید و توسعه محصولات جدید، پیشنهاداتی از سوی اعضای هیئت علمی دانشگاه مطرح شد و در انتها مهندس پاشایی مدیرعامل شرکت پاک اندیشان آسیب شناسی موانع و چالش‌های برقراری ارتباط مستمر و عملیاتی بین دانشگاه و صنعت را بیان نمود.

در پایان این بازدید برای تشکیل جلسه دوم این ارتباط برنامه ریزی شده و از مدیرعامل شرکت و مسئولین سازمان صمت جهت حضور در دانشگاه ارومیه دعوت به عمل آمد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir