Public Relations News Website

امروز

جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکتر علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه به همراه هیات رییسه دانشگاه با حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این دیدار ضمن اشاره به برکات ماه مبارک رمضان و همچنین اهمیت شعار امسال، گفت: الحمدلله  دانشگاه ارومیه در مدت مدیریت جدید از برخی حواشی به دور شده و با اتحاد و هم دلی که در مدیران دانشگاه مشاهده می شود، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته است .
امام جمعه ارومیه ضمن تاکید بر ارتباط دانشگاه ارومیه با صنعت و جامعه در راستای حل مشکلات و مسايل استان، بیان نمود: این امر با ارتباطات دوطرفه و گسترده مدیران و اعضای هیات علمی دانشگاه با مسئولین استانی و مدیران صنعت و با شناساندن ظرفیت های غنی دانشگاهیان اتفاق خواهد افتاد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: انتظار دیگری که از اعضای هیات رییسه دانشگاه در دوره جدید مدیریت داریم، توجه جدی به مسايل فرهنگی در سطح اساتید، کارکنان و دانشجویان است.
در ابتدای این دیدار نیز دکتر احمد علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه ضمن ارايه گزارشی از فعالیت های دانشگاه در دوره مدیریت جدید و اشاره به شعار سال،‌ گفت: عنوانی که مقام معظم رهبری برای سال جدید در نظر گرفتند برای ما دانشگاهیان یک فرمان و دستور لازم الاجرا است. دانشگاه ارومیه نیز برای اقتصاد دانش بنیان، تولید دانش بنیان و اشتغال دانش بنیان طرح های ویژه ای جهت اجرا در طول سال 1401 برنامه ریزی نموده است.
دکتر علیجانپور بیان نمود: دانشگاه می تواند موتور پیشران توسعه شهر و استان باشد. ان شاالله با ارتباطات گسترده دانشگاه ارومیه با صنعت و جامعه، شاهد ایفای نقش مهم این دانشگاه در حل مسايل پیش رو استان خواهیم بود.
وی افزود:‌ دانشگاه در جذب دانشجویان خارجی اهتمام ویژه ای داشته و بیش از 1000 دانشجوی خارجی هم اکنون در دانشگاه ارومیه در حال تحصیل هستند. همچنین طبق برنامه ریزی که صورت گرفته در سال جدید با در نظر گرفتن استانداردهای آموزشی و امکانات دانشگاه، نسبت به جذب دانشجویان خارجی اقدام خواهیم کرد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir