Public Relations News Website

امروز

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکتر علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه روز شنبه 27 فروردین میزبان حجت الاسلام والمسلمین جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی و جمعی از مدیران این اداره کل بود که در این دیدار بر افزایش تعاملات و همکاری های علمی و سرمایه گذاری مشترک در زمینه های دانش بنیان تاکید شد.
دکتر علیجانپور در این دیدار ضمن تاکید بر روند افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سایر نهاد ها به جهت ارتباط با جامعه و صنعت،‌ گفت: در دانشگاه ارومیه ظرفیت های خوبی در زمینه رشته های کشاورزی، معدن، دامداری و سایر رشته های که می تواند در زمینه افزایش بهره وری املاک اوقافی فعالیت کنند، وجود دارد و این امر موجب توسعه پیشران استان خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن ابراز تمایل بر افزایش همکاری با دانشگاه ارومیه در زمینه افزایش بهره وری موقوفات استان، گفت:‌ یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه ارتباط با شرکت های دانش بنیان و فناور و استفاده از ظرفیت موقوفات به جهت سرمایه گذاری و افزایش بهره وری آنها و خدمت به جامعه است.
در ادامه حجت السلام و المسلمین جوانبخت به همراه هیات همراه با حضور در دانشکده کشاورزی ضمن دیدار با دکتر سپهر رییس و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشکده و آشنایی با ظرفیت های علمی آنها، از گلخانه های و مزارع تحقیقاتی این دانشکده نیز بازدید کرد.

تشکیل کارگروه تخصصی مشترک بین دانشگاه و اداره کل اوقاف با راهبری دفتر اقتصادی و سرمایه گذاری دانشگاه و معاونت بهره برداری و اقتصادی اوقاف برای بررسی نحوه همکاری فیمابین برای اجرای طرح های سرمایه گذاری مشترک در زمینه گیاهان داروی و کشت زعفران و سایر زمینه های مورد توافق از جمله نتایج این نشست بود.

همچنین مدیرکل اوقاف استفاده از ظرفیت دانشجویان علاقه مند برای نقش آفرینی به عنوان امین اوقاف را به منظور ا نجام فعالیت های دانش بنیان در موقوفات به منظور اشتغال آفرینی دانشجویان را نیز مطرح نمودند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir