Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور دکتر احمد علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه و معاونین دانشگاه و روسای دانشکده ها و همچنین معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان و روسای سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان به مناسبت روز ملی ازمایشگاه ها، از پیش کسوتان و کارشناسان آزمایشگاه های دانشگاه ارومیه تجلیل شد .
دکتر علیجانپور سرپرست دانشگاه ارومیه در این مراسم با اشاره به شعار سال،‌ گفت: عنوان سال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد برای ما دانشگاهیان یک فرمان لازم الاجراست. تولیدِ دانش بنیان زمینه ساز اشتغال خواهد بود. در واقع زیربنا و حلقه اصلی توسعه کشور و ایجاد اشتغال ، همین فعالیت های دانش بنیان است و مهارت آموزی، پژوهش و فناوری نیز زیربنای اصلی این فعالیت ها بوده که این امر وظیفه اصلی دانشگاهیان است.
دکتر علیجانپور افزود: صنعت و جامعه، مراکز علمی و مراکز حاکمیتی درواقع سه ضلع اصلی تحقق شعار هستند که هر چه قدر این سه ضلع و رکن با هم هماهنگ تر باشند،‌ در جهت توسعه استان و کشور فعالیت های بهتری انجام می شود.
سرپرست دانشگاه ارومیه با اشاره به روز ملی آزمایشگاه ها و خطاب به مسئولین و کارشناسان آزمایشگاه ها گفت: یکی از ارکان مهم فعالیت های پژوهشی و آموزشی در دانشگاه ارومیه، آزمایشگاه ها و کارگاه ها و کارشناسان آنها هستند که الحمدالله در دانشگاه ارومیه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و همه اینها حاصل تلاش شما عزیزان است.
وی افزود:‌با توجه به قرار گرفتن دانشگاه ارومیه در منطقه مرزی و همچنین وجود امکانات خوب آزمایشگاهی، ‌بالاخص تجهیزات آزمایشگاه مرکزی، این دانشگاه می تواند کریدور صدور فناوری به کشورهای همسایه باشد.
دکتر شفیعی معاون پژوهش و فناری دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت پژوهش در جهت توسعه کشور، بیان نمود: تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی یکی از وظایف مهم و حیاتی ما است که در این زمینه نقش کارشناسان آزمایشگاه ها در هدایت دانشجویان به جهت استفاده از این تجهیزات بسیار پر اهیمت است.
ارايه گزارش فعالیت های آزمایشگاهی دانشگاه ارومیه توسط دکتر فرهنگ پژوه مدیر اداره امور آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه و همچنین پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت پژوهش از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان مراسم نیز از پیش کسوتان و کارشناسان برگزیده آزمایشگاه های دانشگاه ارومیه تجلیل شد .

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir