Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

احتراما بدین وسیله به اطلاع همه دانشجویان محترم (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و عمومی) متقاضی خوابگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می رساند که پیش ثبت نام (درخواست) خوابگاه های دانشجویی از مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۵ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ بصورت اینترنتی از طریق سایت دانشگاه و سامانه امور خوابگاه ها فعال خواهد شد. لذا مستدعی است دانشجویان گرانقدر درخواست خوابگاه خود را با توجه به شرایط مذکور ثبت نمایند.

نکته اول: دانشجویان محترم توجه داشته باشند که بعد از اتمام زمان پیش ثبت نام در مورخه های ۱۱ تا ۱۳ شهریور، درخواست ها (پیش ثبت نام) بررسی و تایید نهایی شده و پس از آن دانشجویان عزیز می توانند از مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۲۴ اقدام به انتخاب اتاق و هم اتاقی نموده و از مورخه ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ به بعد و مطابق با برنامه آموزشی دانشگاه با پرینت کادکس اسکان (معرفی نامه) به خوابگاه تعیین شده مراجعه نمایند.

نکته دوم: ارایه پرینت کارت واکسن کرونا برای دوز چهارم (یادآور) زمان مراجعه به خوابگاه های دانشجویی الزامی می باشد.  

نکته سوم: آن دسته از دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی که حداکثر یک روز در هفته و حداکثر چهار روز در ماه قصد سکونت در خوابگاه را دارند، پیش ثبت نام ننمایند. برای این عزیزان امکان اسکان به صورت هتلینگ فراهم خواهد شد. 

نکته چهارم: خواهشمند است دانشجویان محترم , همه اخبار و اطلاعات مربوط به خوابگاه ها را همواره از طریق سایت اصلی دانشگاه , سامانه اداره امور خوابگاه ها دریافت کنند.

تذکر مهم: پیش ثبت نام خوابگاه بمنزله درخواست رسمی دانشجو تلقی شده و برای دانشجو یک سال (۲ ترم) خوابگاه و هزینه ثبت خواهد شد. لذا دانشجویانی که پس از انجام پیش ثبت نام به هر دلیلی از خوابگاه استفاده ننمایند باید حداکثر تا پانزده مهرماه نسبت به حذف خوابگاه و بدهی ثبت شده به اداره امور خوابگاهها اطلاع دهند. در غیر اینصورت مسئولیت هزینه (بدهی) ثبت شده بر عهده خود دانشجو خواهد بود.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ارومیه

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir