Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست مشترک دکتر بابک عبدالهی رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه و دکتر رضا حسین زاده رییس جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی با حضور معاونان دو طرف برگزار و در این نشست تفاهم نامه همکاری مابین پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه و جهاد دانشگاهی استان منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای بهره‌گیری از توان و ظرفیت پژوهشگران و تحقق همکاری در زمینه‌های گوناگون علمی-تحقیقاتی و توسعه فعالیت‌های پژوهشی کاربردی و تقاضا محور، درمانی و آموزشی، و همچنین استفاده بهینه از فرصت­ها و توانمندی­های بالقوه دو مرکز به منظور رفع نیازهای تحقیقاتی استان در زمینه زیست فناوری منعقد شد.

دکتر بابک عبدالهی رییس پژوهشکده زیست فناوری در ابتدای این نشست خواستار استفاده از پتانسیل­های دو طرف برای حل مشکلات و نیازهای تحقیقاتی استان در زمینه بیوتکنولوژی شده و انعقاد این تفاهم نامه را گامی موثر و مثبت جهت انجام اقدامات عملی در این خصوص دانست.

وی خاطر نشان کرد که پژوهشکده زیست فناوری با تمام توان سخت افزاری و نرم افزاری آماده ارائه خدمت به پژوهشگران و رفع نیازهای علمی و تحقیقاتی دستگاه های اجرایی استان در زمینه ­های مرتبط با زیست فناوری می ­باشد.

دکتر رضا حسین زاده نیز در  این نشست ضمن ابراز خرسندی از امضا تفاهم نامه همکاری با پژوهشکده، این اقدام را گامی مثبت در بهره­گیری از پتانسیل های علمی و آزمایشگاهی  جهاد دانشگاهی و پژوهشکده زیست فناوری  دانست و خواستار هم افزایی در بخش­های مختلف علمی و ارتباط نزدیک بین همکاران دو مجموعه  جهت دست یابی به اهداف درنظر گرفته شده دراین زمینه شد.

وی اظهار نمود: جهاد دانشگاهی و پژوهشکده زیست فناوری می توانند با هم افزایی علمی و تحقیقاتی اقدامات موثری در راستای رفع نیازهای پژوهشی و علمی استان انجام دهند.

لازم به توضیح است که تعمیق و توسعه همکاری­های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، توسعه آموزش­های تخصصی کاربردی و نوین در حوزه کشاورزی، پزشکی و زیست فناوری، ایجاد زمینه مناسب در جهت توسعه تحقیقات کاربردی و تقاضا محور، همکاری در برگزاری کارگاههای آموزشی، سمینارها و نشست­های علمی تخصصی، همکاری در اجرای تحقیقات و فعالیتهای پژوهشی و همکاری در برگزاری استارت آپ ها از جمله مفاد اصلی این تفاهم نامه بود.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir