Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکتر قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در ابتدای سفر به آذربایجان غربی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار نمود.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی در این دیدار ضمن تمجید برنامه راهبردی تحول در آموزش عالی کشور، گفت: همیشه دغدغه تحول اساسی در دانشگاه ها وجود داشته و امیدوارم در این دولت مردمی و انقلابی به همت مدیران و دانشگاهیان این طرح به نحو احسن اجرا شود.
امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن اشاره به نقس محوری اساتید در دانشگاه ها افزود: محور اصلی این برنامه باید اساتید باشند. اگر اساتید همراه و نقش آفرین باشند قطع به یقین اقدامات مثبتی در دانشگاه ها صورت خواهد گرفت.
وی افزود: در انتخاب مدیران اجرا کننده این طرح نیز دقت لازم شود تا مدیرانی انتخاب شوند که با همت بالا بتوانند، اقدامات شاخص را انجام دهند که الحمدالله در این دولت تاکنون اینگونه بوده است.
دکتر قاسم عموعابدینی نیز در این دیدار ضمن تبیین برنامه راهبردی تحول در آموزش عالی کشور، گفت: اقداماتی در راستای تمدن سازی، توانمند سازی فارغ التحصیلان و همچنین حوزه های فرهنگی و محورهای خانواده از جمله شاخص های اصلی برنامه راهبردی تحول آموزش عالی هستند.
معاون آموزشی وزیر علوم در ادامه با تاکید بر تشکیل دبیرخانه برنامه راهبردی تحول آموزش عالی، بیان نمود: 111 اقدام جهت اجرا این برنامه مشخص شده است که تعدادی از آنها با توجه به طرح آمایش سرزمینی و متناسب با هر منطقه و دانشگاه اجرا خواهند شد. ما در مسیری حرکت می کنیم که دانشگاه، حکمت آفرین، نقش آفرین و نفع آفرین در جامعه باشد.
در ادامه جلسه دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز اقداماتی که در این دانشگاه به عنوان دانشگاه جامع استان در راستای طرح تحول آموزش عالی استان انجام خواهد شد، تشریح نمود.

 

 

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir