Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با دکتر کلانتری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دیدار نمود.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار ضمن اشاره به هزینه کرد ناکافی در مسائل فرهنگی، گفت: اگر مسائل اقتصادی هم بهبود پیدا کند ولی به مسائل فرهنگی توجه نکنیم باز هم در جامعه دچار مشکل می شویم.
امام جمعه ارومیه بیان نمود: مباحث فرهنگی مانند اکسیژن و هوا برای جامعه بسیار ضروریست و باید توجه بیشتری به این حوزه بالاخص در دانشگاه ها شود.
وی افزود: جذب اساتید باید روند خوبی داشته باشد و در جذب اساتید باید دقت کافی به عمل آید تا در جذب اساتید علاوه بر مباحث علمی به مباحث اعتقادی و فرهنگی هم توجه شود.
امام جمعه ارومیه با اشاره به امید آفرینی در دانشگاه ها، بیان نمود: باید ارتباط دانشگاه و صنعت توسعه یابد تا زمینه های اشتغال فارغ التحصیلان را مهیا سازد.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی اظهار نمود: در دانشگاه ها باید به جهاد تبیین با حضور سخنرانان مطرح توجه شود. باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در دانشگاه ها بیان شود.
دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این دیدار گفت: باید فعالیت موثر فرهنگی را در دانشگاه ها تکثیر کنیم تا بتوانیم امید و سرزندگی را در دانشگاه ها افزایش دهیم.
معاون فرهنگی وزیر علوم بیان نمود: کار در حوزه فرهنگی در دانشگاه ها، کار جدی و جهادی می طلبد. باید در فرهنگ هزینه کرد و این فعالیت ها را هدفمند اجرا کنیم. باید در این زمان از توان دانشجویان بیش از پیش استفاده کرد.
وی افزود: در دانشگاه هایی که مسئولین وارد جمع های دانشجویی شدند مشکلات کمتری داشتیم. که دانشگاه ارومیه نیز در زمره همین دانشگاه ها بود.
در ابتدای این دیدار دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز گزارشی از روند مسائل حوزه فرهنگی در دانشگاه ارومیه ارائه نمود.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir