Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکتر سید ابراهیم حسینی نماینده وزیر و مدیرکل هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در ارومیه با رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه ارومیه و همچنین اعضای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی اساتید دانشگاه ارومیه و دانشگاه صنعتی ارومیه دیدار و گفتگو نمود.
دکتر حسینی در این نشست ها ضمن ابراز خرسندی از وجود همدلی مابین دانشگاهیان و جبهه فرهنگی انقلاب در آذربایجان غربی، گفت: این همدلی و وحدت نقطه روشنی در اقدامات شاخص استان خواهد بود.
نماینده وزیر در حوزه رسیدگی به تخلفات بیان نمود: استناد به قوانین و مستندات و اخلاق مداری از ارکان مهم هیات های رسیدگی به تخلفات است.
مدیرکل هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم افزود: پیشگیری از تخلفات یکی از وظایف اصلی ما در این هیات ها است. باید با گفتگوی های منطقی، کرسی های آزاداندیشی، تبیین موفقیت ها و تشریح و آموزش قوانین از بروز اتفاقات در دانشگاه ها جلوگیری کنیم.
وی افزود: رصد، نظارت و برخورد به صورت قانونی و اخلاقی در صدر فعالیت های ما قرار دارد.
دکتر حسینی با اشاره به جنگ جهانی چهارم و نیاز جدی به تبیین حوادث اخیر و روشنگری گفت: این جنگ، جنگ عقیدتی و دینی است. جنگ اسلام و کفر است. سلاح این جنگ هم رسانه ها هستند. انقلاب اسلامی نظام های استکباری دنیا را به چالش کشید و اکنون نقشه راه دشمن در جهت مبارزه با انقلاب اسلامی همین جنگ های ترکیبی و عقیدتی است و یکی از خطاب های اصلی این جنگ محیط های دانشگاهی و نخبگان هستند. به همین جهت وظیفه ما در راه مبارزه با دشمنان در دانشگاه ها دو چندان می شود.
نماینده وزیر در پایان گفت: در بررسی پرونده ها حفظ محرمانگی بسیار مهم است و نباید طوری رفتار شود که گمان بر این باشد که در تصمیم گیری ها تفکرات شخصی دخیل است.
در ابتدا این جلسه دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک سال اخیر و همچنین آماری از برگزاری جلسات هم اندیشی و نشست های تبیینی بیان نمود.
دیگر اعضای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی اساتید دانشگاه ارومیه و دانشگاه صنعتی ارومیه نیز هر کدام نقطه نظرات خود را در حوزه رسیدگی مطرح نمودند.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir