You are here
گزارشی از عملکرد امور اداری دانشگاه درخصوص انتخاب کارمند نمونه سال 1400
موضوع بررسی و انتخاب کارمند نمونه و شایسته تقدیر همه ساله براساس شرایط و ضوابط خاصی در دستور کار امور اداری دانشگاه قرار میگیرد. امسال نیز برای انتخاب کارمند نمونه و شایسته تقدیر مراحل و ضوابط زیر مدنظر قرارگرفتهاست که به استحضار همکاران محترم رساندهمیشود:
- طرح موضوع در هیأت اجرایی منابع انسانی و اخذ مجوزهای لازم به ترتیب در تاریخهای 1401/05/04 و 1401/07/02 جهت شروع فرآیند اقدام براساس شیوهنامه مصوب 1398/7/01 هیأت اجرایی دانشگاه؛
- تعیین کارگروه انتخاب کارمند نمونه، با اعضایی از کارشناسان آزمایشگاه، حوزه آموزش، نماینده شورای صنفی، یک نفر از همکاران معتمد و رئیس اداره کارگزینی؛
- اعلام شرایط و ضوابط انتخاب کارمند نمونه به همه کارکنان و دریافت پروندههای متقاضیان براساس جدول شماره 1 شیوهنامه؛
- بررسی اولیه پرونده توسط کارگروه و ارجاع آن به کمیته انتخاب کارمند نمونه؛
- تشکیل جلسه کمیته کارمند نمونه دانشگاه ارومیه متشکل از معاون پشتیبانی و منابع انسانی، مدیر امور اداری، نماینده رئیس دانشگاه، مدیر برنامه، بودجه و تشکیلات، مدیر حراست، نماینده شورای صنفی و یک نفر از کارمندان معتمد و بررسی پروندهها و تصمصمگیری نهایی برای انتخاب کارمندان نمونه و شایسته تقدیر؛
- اعلام اسامی به هیأت محترم رئیسه دانشگاه جهت تأیید روند انتخاب و منتخبین و نیز تعیین دو نفر به عنوان مدیر نمونه؛
ضمن عرض تبریک، لیست کارمندان واجد شرایط سال 1400 دانشگاه ارومیه به قرار زیر اعلام میگردد:
ارسال شده توسط : يكشنبه, 16. بهمن 1401 - 15:04 در تاریخ :