Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

از یادمان شهیده خانم دکتر طلایه بیگ زاده، شهیده مدافع سلامت همزمان با مراسم یابود آن شهیده، در دانشگاه ارومیه رونمایی شد.

دکتر علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: فرهنگ شهادت و ایثار از ابتدای انقلاب و در عرصه ها و بازه های مختلف در بین مردم همواره جاری بوده و ما وظیفه داریم یاد، روایت و فرهنگ این رشادت ها و ایثارها را به نسل آینده انتقال دهیم.

دکتر علیجانپور بیان نمود: در سال های اخیر نیز در موضوع شیوع ویروس کرونا متاسفانه عزیزانی از مدافعین سلامت که با ایثار خود ایستاده بودند را از دست دادیم. از جمله شهیده خانم دکتر بیگ زاده که با جانفشانی خود در مبارزه با شیوع ویروس کرونا به مقام والای شهادت رسید. این ایثارها همیشه در یاد ملت ها خواهد ماند. 

رئیس دانشگاه ارومیه افزود: کادر بهداشت و درمان درمانگاه  دانشگاه ارومیه بالاخص خانم دکتر اصولی نیز در مقابله با شیوع ویروس کرونا و همچنین واکسیناسیون زحمات زیادی کشیدند که قدردان زحمان ایشان هم هستیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حضرت زینب کبری (س) الگویی بی نظیر برای زنان است که به تاریخ و جهانیان قدرت و عظمت زن را نشان دادند، گفت: ایشان با جهاد تبیین و شجاعت توانست اسلام را زنده نگه دارد .

خانم نیر الهامی با بیان اینکه امروز نیز در دانشگاه ها این وظیفه خطیر بر عهده اساتید است افزود:  با گفتمان و جهاد تبیین می توان مسیر و خط فکری درست  را به جوانان  نشان داد.

وی افزود:  آذربایجان غربی  با بیش از ۶۸۰ شهید  زن جزو ۵ استانی  است که بطور مستقیم در ۸ سال دفاع مقدس از خاک خود دفاع کردند.

در ادامه این مراسم از دکتر نوری همسر شهیده والامقام  با اهدا لوح از طرف دانشگاه ارومیه و بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شد.‌

همچنین در پایان مراسم یادمان شهیده طلایه بیگ زاده بعنوان شهیده سلامت در دوران مقابله باکرونا در محوطه دانشگاه ارومیه رونمایی شد.

شهید طلایه بیگ‌زاده از پزشکان معاونت بهداری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی بود که اواخر اسفند ۹۹ بر اثر ابتلا به کرونا به درجه شهادت نائل آمد.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir