Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرحوم دکتر رسول جلیلی مرندی

در راستای غنی‌سازی و تقویت منابع بخش کتابخانه‌ای و ترویج فرهنگ وقف و انفاق،  بیش از 300 نسخه از کتاب­های کتابخانه شخصی مرحوم دکتر رسول جلیلی مرندی استاد فقید گروه علوم باغبانی دانشکده کشاورزی،‌ توسط خانواده گرامی ایشان به‌ منظور استفاده و بهره‌برداری اساتید و دانشجویان به کتابخانه این دانشکده و گروه علوم باغبانی اهداء شد.

دکتر رسول جلیلی مرندی متولد 1335 شهرستان مرند از موسسین رشته علوم باغبانی دانشگاه ارومیه و دانشیار گروه علوم باغبانی دانشکده کشاورزی بودند که از سال 1369 در دانشگاه ارومیه شروع به کار نمودند.

ایشان در طی 23 سال خدمت صادقانه در دانشگاه ارومیه دانشجویان زیادی را در مقاطع مختلف تحصیلی تربیت نموده و در کارنامه علمی ایشان بیش از 50 عنوان مقاله چاپ شده در مجلات معتبر داخی و خارجی، تالیف 10 عنوان کتاب در حوزه ­های مختلف علوم باغبانی و راهنمایی بیش از 35 دانشجو در مقاطع ارشد و دکتری به چشم می ­خورد.   
قابل ذکر است که کتاب­ های ایشان جزو شاخص ­ترین تالیفات در حوزه ­های میوه­ کاری، ازدیاد نباتات و فیزیولوژی پس از برداشت می باشند که توسط دانشجویان رشته ­های مختلف علوم گیاهی و کشاورزی بویژه علوم باغبانی به عنوان منابع درسی مورد استفاده قرار می­ گیرند.

 مرحوم دکتر جلیلی در روز 28 تیرماه سال 1392 در اثر سکته قلبی و در حالی که در آستانه ارتقاء به مرتبه استادی بودند، دار فانی را وداع گفتند.

دانشکده کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام ارزشمند، از درگاه خداوند متعال برای آن استاد فقید علو درجات و برای خانواده گرامی ایشان سلامتی مسئلت می ­نماید.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir