Public Relations News Website

امروز

پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

به همت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و با همکاری دانشگاه ارومیه، پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، بانک تجارت و سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری ارومیه، اولین رویداد ارائه ایده های فناورانه در حوزه مدیریت مصرف برق در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

دکتر عباس بانج شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه در این رویداد با ذکر اهمیت موضوع توجه به ظرفیت های علمی و ایده های خلاقانه در تمامی حوزه های علمی، دانشگاه ها را مرکز تولید ایده و محل رشد فناوری مورد نیاز صنایع مختلف دانسته و بیان کرد: خروجی برگزاری رویدادهای ایده پردازی، شناسایی و جذب فناوران و نخبگان مستعد با هدف تشکیل تیم ها و هسته های علمی جهت کمک به رفع نیازهای فناورانه صنایع مختلف بوده و از این جهت، برگزاری چنین رویدادهای مهمی به یکی از رویکردهای اصلی دانشگاه ارومیه در جهت معرفی ظرفیت های منابع انسانی و نیروی متخصص دانشگاهی تبدیل شده است. 

مهندس طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز در تشریح اهمیت برگزاری این رویداد عنوان کرد: مدیریت مصرف امروزه به یکی از چالش های اصلی صنعت برق کشور تبدیل شده است و در این حوزه نیازمند استفاده از ایده های نو و خلاق هستیم.

 در این رویداد مجموعاً ۵۴ ایده از سراسر کشور به دبیرخانه رویداد ارسال شده بود که در مرحله نخست تمامی ایده‌ها توسط هیئت داوری مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این تعداد، ۱۳ ایده به مرحله نهایی ارائه در روز رویداد راه یافتند و در پایان این رویداد از ۳ ایده به‌عنوان ایده‌های برتر منتخب داوران و ۱ ایده منتخب شرکت کنندگان تجلیل شد.

علیرضا فکوری با ایده «استفاده از موتور استرلینگ برای گردش آب در پکیج منازل»، لطفعلی ناصری با ایده «احداث واحد کوچک نیروگاه CHP گازی» و سعید رضائیان با ایده «ایجاد قابلیت‌های نرم افزاری جدید با توجه به اطلاعات مکانی و زمانی» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این رویداد را با آرای داوران به خود اختصاص دادند. همچنین «ایده نرم افزارهای موبایل برای مشترکان و ارسال مقدار مصرف برق به صورت آنلاین» عارف رسول‌زاده به عنوان ایده منتخب شرکت‌کنندگان حاضر در رویداد انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir