Public Relations News Website

امروز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

در راستای تقویت تعاملات علمی و تحقیقاتی و استفاده متقابل از ظرفیت ها و توانمندی های علمی، تفاهم نامه همکاری در حوزه علم و فناوری مابین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه و سازمان تحقیقات و فناوری اطلاعات و ارتباطات صدر منعقد شد.

همچنین در این جلسه یک تفاهم نامه همکاری علمی سه جانبه مابین معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه، معاونت علمی سپاه شهدای استان و مجتمع پژوهشی شهید حسین پور به امضا رسید.

دکتر عباس شفیعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه در این نشست ضمن تشریح ظرفیت‌ ها و توانمندی های دانشگاه ارومیه، برآمادگی همه جانبه دانشگاه در برقراری تعاملات علمی بیشتر با سازمان‌ های طرف امضای تفاهم نامه تاکید نمود.

دکتر مهدی چهل امیرانی رئیس دانشکده برق، کامپیوتر و فناوری های پیشرفته دانشگاه ارومیه نیز در این نشست ضمن معرفی توانمندی های دانشگاه ارومیه در حوزه برق، الکترونیک و مخابرات، در خصوص همکاری های علمی مستمر با سازمان های طرف تفاهم نامه اعلام آمادگی نمود.  

عقد قرارداد طرح های تحقیقاتی و حمایت مالی از حل مسائل فناورانه ارجاع داده شده از سوی سازمان صدر و قرارگاه علم و فناوری، همکاری در برنامه های مدیریت توسعه نیروی انسانی با هدف تربیت نیروی توانمند در راستای اهداف و اولویت های سازمان صدر و حمایت مادی و معنوی از هسته ها و تیم های پژوهشی شکل گرفته در دانشگاه در راستای رفع مسائل و چالش های طرف مقابل از جمله مهمترین موارد مندرج در متن تفاهم نامه ها بود.

همچنین به عنوان اولین مورد همکاری متقابل، قرارداد فرصت مطالعاتی جامعه و صنعت خانم دکتر پورمحمد عضو هیئت علمی گروه برق مخابرات در سازمان صدر، به امضا رسید.

در این جلسه، اعضای هیئت علمی گروه های مهندسی برق الکترونیک، مخابرات و کامپیوتر نیز ضمن بیان دستاوردهای علمی و معرفی توانمندی ها و امکانات موجود، در خصوص مسائل و چالش های علمی اولویت دار سازمان صدر و معاونت علمی سپاه در حوزه تخصصی خود، بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه این نشست، بازدیدی از آزمایشگاه های تخصصی و تجهیزات پیشرفته دانشگاه ارومیه در حوزه آنتن، Mems و صنایع الکترونیک و مخابرات به عمل آمد.    

پربازدیدهای هفته اخیر

چند رسانه ای

با حضور بیش از 1000 دانشجو؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه ارومیه برگزار شد

با حضور بیش از 1500 دانشجو؛ گفت و گوی بی واسطه دانشجویان با سخنگوی دولت سیزدهم در دانشگاه ارومیه برگزار شد

گزارش جامع سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان آذربایجان غربی

رقابت 69956 داوطلب کنکور سراسری 1401 در آذربایجان غربی (+فیلم)

دهمین گردهمایی سالانه روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه ارومیه (+فیلم)

گلهای بهاری زینت بخش دانشگاه ارومیه (گزارش تصویری)

دانشگاه اروميه در رسانه ها

تماس با ما

تماس با ما

آدرس : استان آذربايجان غربي - اروميه

کيلومتر 11 جاده سرو - دانشگاه اروميه

شماره تلفنخانه : 43-32752741-044

کدپستي : 5756151818

صندوق پستي : 165

پست الکترونيکي : publicrelation@urmia.ac.ir